פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים של נציגי השרות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
אהון 35קרית מוצקין כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר מספר שנים שאני מנויה בעיתון מעריב החלטתי לא לחדש מנוי. נציגות השרות שיגעו אותי עם אין סוף טלפונים לבסוף הובטח לי חודש חינם 69 שקלים לחודש במשך 5 חודשים ומתנה איכותית בשווי 100 ש
"ח, כשאמרתי לנציגה שידוע לי מכל החוברות המצורפות לעיתון שהמוצרים אינם טובים הבטיחה לי הנציגה שזה לא המוצרים האלו והיא עצמה הזמינה את המזוודדה. לתומי חשבתי שאכן אלו מוצרים איכותיים אך ובתמונה אכן המזוודה נראהת איכותית. לאחר שבוע הגיעה מזוודה מימי הביניים אפילו בתי החיילת לא יכולה ללכת עם כזה סמרטוט לצבא. כתבתי לעיתון מעריב אך כמובן לא קיבתי שום תשובה מהם. פניתי לנציגי שרות והובטח לי שהנציגה שצירפה אותי לעיתון תחזור אליי, אך כמובן גם זה לא קרה. הבוקר התקשרתי שוב ושוב אמרו לי שהנציגה תחזור אליי אך מה שמדהים הוא כשביקשתי מהנציגה מספר פנייה היא סירבה לתת לי. אני מאוכזבת קשות מהיחס והזילזול של עיתון מעריב ללקוחותין. בתקווה שפניה שלכם תנער אותם קצת מהזילזול ללקוחותיהם.
בברכת גמר חתימה טובה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג- מנהלת פ שם ותפקיד:
בתאריך 6.10.2011 פנתה הגברת אופיר לפניות הציבור במעריב וטופלה פנייתה.

בעת פתיחת המנוי לעיתון היומי הוסיף נציג המכירה שובר לחב' היפר אקטיבי בשווי 100 שקלים.
חשוב לציין כי אין למעריב קשר למפורסם בשובר או למוצרים הנשלחים,
לצערי אין לנו כל שליטה על המלאי הקיים בחברת היפראקטיבי או על טיב המוצרים.
צר לי כי המתנה שנבחרה בסופו של עניין על ידי המנויה לא היתה לטעמה.
חשוב לציין כי אנו במעריב עושים את כל המאמצים לתת את השרות הטוב ביותר.
צר לי שדווקא בנושא המתנה-לא כך היה.
תגובה:
ב-6.10 בעת השיחה מול הגברת אופיר ציפורה סוכם כי יישלח ספר רב מכר כפיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה