פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעריב – עיתון ללא שירות או אתיקה מינימאלית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע הספר האחרון בתל אביב, עצר אותי בחור נחמד במטרה שאעשה מנוי למעריב. הסברתי לו שאיני מעוניינת אך הוא עשה את עבודתו ובסופו של דבר הסכמתי מפני שרציתי לקבל את מגזין את והמחיר שהוא הציע היה נמוך ביותר.

לאחר שלושה חודשים, עלה המחיר פלאים. עוד חודשיים או אפילו שלושה עברו עד שמצאתי את הזמן להתקשר למעריב בכדי לבטל. במעריב העבירו אותי אולי שמונה פעמים כשבכל פעם היה עליי להסביר שאני רוצה לבטל ומדוע. אחרונה אך לא חביבה, דיברה איתי בחורה אגרסיבית ביותר בשם אריאלה שלא הסכימה לוותר ובסוף נכנעתי לקבלת העיתון בימי שישי בלבד יחד עם מוסף את שבפירוש הסברתי לה שזה כל מה שמעניין אותי. אריאלה הבטיחה לי שהם מתחייבים למחיר של 49 ₪ לשנה.

בערב ראש השנה, יום רביעי, אנחנו מקבלים את העיתון מעריב ללא מוספים וללא את. בתוך העיתון מצאנו מכתב מהעורך, המנכ"ל או מי שזה לא יהיה שאחראי על העיתון ובו הוא מסביר שמעתה והלאה, העיתון בימי שישי לא יכלול את מגזין את. כמובן שהתרגזתי אך עדיין לקח לי יותר משבוע למצוא את הזמן להתקשר למעריב. שוב העבירו אותי כמה וכמה אנשים שלהם הייתי צריכה לתת את אותו הסבר ללא מענה. בסופו של דבר, הגעתי למחלקה בה אריאלה עובדת ונאמר לי שהיא תתקשר אליי חזרה. אף אחד לא היה מוכן לבטל את המנוי שלי.

לאחר כשעתיים-שלוש, אריאלה התקשרה חזרה ובדרכה האגרסיבית אמרה לי שאין באפשרותי לבטל מפני שהתחייבתי לשנה. אני לא זוכרת דבר כזה. אם אני מתעקשת לבטל עליי לשלם רטרואקטיבי את העלות המכסימלית של העיתון. היא "עשתה לי טובה" בזה שנתנה לי את מגזין את "בחינם" למרות שעכשיו הוא יוצא פעם בחודש במקום פעם בשבוע. כשהתעקשתי, היא הסכימה להוריד לי מההתחייבות במקום לשנה, לארבעה חודשים שמתחילים מאותו יום השיחה ולאו דווקא מיום ההתחייבות שלי כביכול חודש לפני כן. כשאמרתי לה שאפנה לעורך דין, היא ענתה לי במילים אלו שאני יכולה גם לפנות ל-30 עורכי דין וזה לא יעזור מפני שיש עסקה טלפונית שהיא כמו חתימה. גם טענתה שנשלח לי חוזה בדואר, היא שקר וכזב. כששאלתי את אריאלה איך מעריב מתנהל בצורה כזאת עם לקוחותיו, היא ענתה שכך מתנהגות כל החברות.

ברצוני לקבל הקלטה של העסקה הטלפונית שלי עם מעריב שבה עליהם להוכיח שאני התחייבתי לשנה.
השיחה האחרונה שלי עם אריאלה נעשתה ב-6.10.11 ומאותו יום אני דורשת שהמנוי שלי יבוטל ואף אגורה נוספת לא תילקח מכרטיס האשראי שלי. זו לא צורת התנהגות או שירות עם לקוחות. ואני אוודא בכל דרך אפשרית שלא רק תאבדו אותי בתור לקוחה, אלא גם את כל משפחתי, חבריי ומכריי.
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה