פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא לעשות מנוי במעריב. מה שחותמים זה לא מה שמקבלים. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי השנה המשכנו מנוי שהיה לנו לעיתון מעריב במחיר מוזל (הנחה לוועדים). כשהארכנו את המינוי לא עדכנו אותנו שהעיתון עומד לעבור שינויים שישנו אותו לחלוטין. בפועל בוטלו מוספים קיימים (מוסף הטלוויזיה רייטינג למשל), צומצם המוסף "מגזין" שכלל כתבות מורחבות על נושאים חדשותיים והיום כולל רק מדור רכילות, תשבצים ואנקדוטות מהעולם. לעומת הביטולים והצמצומים הוסיפו מוסף, שכיום תופס את החלק הארי של העיתון, שכולו נושאי תרבות ואמנות.
כאשר חתמתי על עיתון חדשות יומי רציתי עיתון חדשותי ולא עיתון שעוסק בעיקר בתרבות וברכילות.
העיתון שהארכנו את המינוי עליו הוא בפירוש לא העיתון שאנחנו מקבלים היום. לדעתי, לשלוח לי משהו שונה לחלוטין ממה שהזמנתי זו הונאה.
למרות זאת, כשביקשתי לבטל את המנוי הערימו בפניי קשיים. רק אחרי שלושה ימים של שיחות הודיעו לי שהמינוי יבוטל רק אשלם את ההפרש בין המחיר לוועדים לבין המחיר "הרגיל", הבדל של יותר מ-100 שקלים לחודש, כך שאצטרך לשלם 400 שקל פיצוי על כך שאני עוזבת לפני תום שנה.
הנימוק היה שכל חוזה שמסיימים לפני תום התקופה, יש על זה תשלום. אמרתי להם שלדעתי זה תופס רק בחוזים שהחותם מקבל את המוצר שהוא חתם עליו. במקרה של מעריב החותם (שזה אני) קיבל מוצר שונה לחלוטין ממה שחתם וממה שהובטח.
זה מכעיס מאוד. גם הונו אותי בעת החתימה (ואין מילה אחרת מלבד הונאה) וגם מבקשים על זה תשלום?
בינתיים הקפאתי את הביטול כדי לבדוק את הנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מנוי מיידי וללא תשלום. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה