|
|
|
|
|
|
הפצה והספקה של העיתון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 19 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' קרליבך 2 ת"א |
כתובת: |
מחלקת מנויים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כמנוי וותיק של "מעריב" אני רוצה להתריע על מחדליי ההפצה של העיתון:
כברהרבה פעמים בעבר ופעם נוספת היום שהעיתון לא מגיע אליי ואני נאלץ לבזבז את זמני בטלפונים למחלקת המנויים ולשמוע את התרוצים השיגרתיים שכבר היכרתי את כולם.
בעבר לפעמים העיתון לא סופק ימים שלמים.
לאור "השרות" הגרוע אני שוקל את ביטול המנוי, ביטול הוראת הקבע ואייני ממליץ לאף אחד לעשות מנוי ב "מעריב".
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|