פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לסיים את ההתקשרות בתום התקופה-הפסקת המנוי לעתון מעריב נושא התלונה:
הראל עובדיה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"א קרליבך 2 כתובת:
תיאור הבעיה:
הפסקת התקשרות,ביקשתי לפני מס' חודשים להפסיק את ההתקשרות. התשובה הייתה כי ההסכם מסתיים בסוף 10/12,לפיכך בסמוך לסיום עלי ליצור קשר,התקשרתי לפני שבועיים והמוקדנית קיבלה את בקשתי ואמרה לי כי יחזרו אלי משרות לקוחות,על אף שביקשתי לסיים את ההתקשרות ואמרתי לה שאין צורך לחזור ,צריך להפסיק ודי. אמרה לי כי זה הנוהל,לא חזרו ולפני שבוע דיברתי עם גב' שוש ,היא אמרה כי לא יכולה להפסיק מסיבה טכנית העובדים בשביתה ובקשה שאני אתקשר שוב בשבוע הבא. היום דיברתי עם רקפת ושאלתי אם הפסקת השרות נכנסה לתוקף,לתדהמתי אמרה לח רקפת כי בשיחה עם שוש הסכמתי להמשך ההתקשרות,דבר זה לא נכון ומנוגד לחלוטין לדרישתי .ביקשתי שגב' שוש תחזור אלי גם זה לא קרה
עושק סוג הנזק :
יש להפסיק את ההתקשרות לאלתר ולא לחייב את כרטיס האשראי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה