פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, אי עמידה בהבטחות. נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי למעריב לחצי שנה תוך הבטחה שהוא לא יחודש ללא הסכמתי. כשהתקשרו לחדש סירבתי. שאלתי מתי מסתיים המנוי ואמרו לי ב 6/11, ביקשתי לא להאריך. למרות זאת העתון ממשיך להגיע לביתי. התקשרתי ב 8/11 ושוב ציינתי שאני מבקשת לבטל את המנוי, אמרו לי שמנוי לא מסתיים ללא הודעה מראש, לא עזר לי שאמרתי שכן הודעתי על ביטול. אמרו שיחזרו אלי משירות לקוחות ולא חזרו. התקשרתי שוב היום, במעריב אמרו שהיום יחזרו אלי, לא חזרו. התקשרתי שוב ומענה קולי אומר שהם עובדים עד לשעה 15:00. אי לכך ביטלתי את הוראת הקבע והוריתי לשלם את החשבון האחרון ב 15/11.

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה