פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העיתון שוב לא מגיע!!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חלוקת העיתון אמורה להתבצע עד שעה שבע. או שהעיתון לא מגיע או שמגיע באיחור רב. אני משלם ממיטב כספי ומעריב לא עומד בהתחייבות שלו כלפי הלקוח. כמו כן השירות הטלפוני פשוט זוועה. במקרה הטוב עונים לאחר 15 דקות המתנה וגם מתחצפים בתשובתם. ניסיתי גם לשלוח אימיילים כפי שמבקשים מהלקוחות בטלפון (תקליט) אך אין מהשירות כל תגובה! פשוט נמאסתם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
קנסות כבדים על העיתון ודרישה להפסיק את המנוי כשמבקשים! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פניות הציבור-מעריב מנויים שם ותפקיד:
אני מתנצלת על השינויים במערך ההפצה,
אכן מר לקרמן מקבל את העיתונים באיחור -וזאת עקב בעיה זמנית במחלקת
ההפצה.
תיערך שיחה מול המנוי-ויימצא פתרון לראות עיני המנוי וללא כל "קנס כבד"!!
תגובה:
חזרת מחלקת שימור לקוחות למנוי ומציאת פתרון - פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה