|
|
|
|
|
|
חיוב כרטיס אשראי ללא כל אספקת גליונות מעריב ואי טיפול לאחר תלונה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביטלתי מנוי במעריב בעקבות אי מסירה של הגליונות לביתי ואי מתן ההטבה שהובטחה, אמרו לי לפני כחודש שתחזור אלי נציגה ומעולם לא חזר אף אדם, מסתבר עכשיו לאחר כשעתיים שאני מנסה לתפוס אותם שהמנוי לא בוטל ממשיכים לחייב ממשיכים לא לשלוח גליונות ואומרים לי בתמימות מה לא דברה איתך הנציגה? אי אפשר לבטל עד שתתקשר, אבל היא לא מתקשרת !!! למה אני בן ערובה אצלם? לא ברור
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|