פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי ללא כל אספקת גליונות מעריב ואי טיפול לאחר תלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביטלתי מנוי במעריב בעקבות אי מסירה של הגליונות לביתי ואי מתן ההטבה שהובטחה, אמרו לי לפני כחודש שתחזור אלי נציגה ומעולם לא חזר אף אדם, מסתבר עכשיו לאחר כשעתיים שאני מנסה לתפוס אותם שהמנוי לא בוטל ממשיכים לחייב ממשיכים לא לשלוח גליונות ואומרים לי בתמימות מה לא דברה איתך הנציגה? אי אפשר לבטל עד שתתקשר, אבל היא לא מתקשרת !!! למה אני בן ערובה אצלם? לא ברור
ועוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה