|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות זוועתי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש יולי עשינו מנוי לנשיונל גאוגרפיק לאחר שהובטח לנו מספר פעמים על ידי הנציגה כי אין כל התחייבות למנוי ונוכל לבטלו מתי שרק נרצה.
בזמן האחרון פנינו מספר פעמים לבטל את המנוי ומעריב מסרבים בטענה שהמנוי כולל התחייבות !
זה שקר וכזב כי הובטח לנו מספר פעמים שזה מנוי ללא כל התחייבות.
כמובן שביקשתי הקלטה של השיחה, הם סירבו לספק אותה
היום דיברתי עם נציגה בשם יהודית שבדקה במערכת ואמרה לי שמי שעשתה לי את המנוי כבר לא עובדת בחברה והיא יודעת על מה אני מדבר... והפנתה אותי לקשרי לקוחות שם הגעתי ל"מנהל" קשרי לקוחות בשם אריק. אריק היה מאוד לא אגיב וסיכם את השיחה בכך שאני יכול לתבוע את מעריב אם יש לי בעיה כלשהיא.....
אין לי מילים בפי....
|
כספי |
סוג הנזק : |
לבטל מנוי ולזכות מאז הבקשה הראשונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|