פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רצון להתנתק אבל לא מצליח נושא התלונה:
בן יורי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים עשיתי עיסקה טלפונית עם מעריב לנוער .
לפי מה שאני זוכר נאמר לי שזה עיסקה לשנה
אחרי קצת יותר משנה כאשר מנוי לא התבטל יצרתי קשר עם מעריב ונאמר לי שהעיסקה היא לשנתיים. ביקשני להפסיק את המנוי אבל נאנתי בשלילה אבל הופתח לי שהם יכולים להפסיק את המנוי בפברואר 2013
לפני כמה חודשים בחודש אפריל 2013 שמתי לב שמנוי עדיין פעיל . יצרתי קשר עם מעריב וביקשתי שוב להפסיק לי את המנוי .הפתיחו לי להפסיק ונציגה תחזור אלי בעוד כמה ימים . כאשר אף אחד לא חזר אלי התקשרתי שוב ונציגה אמרה לי שמנוי הופסק. אבל לפני כמה ימים אני מקבל טלפון ממעריב ונציגה שאולת אותי במה היא יכולה לעזור לי ? אני אמרתי שהכל בסדר כי כבר הודיעו לי שהמנוי הופסק אבל להפתעתי נציגה אומרת לי שמנוי שלי עד ספתמבר 2013 ואני חייב להמשיך לשלם וכל מה שאמרו לי קודם מנציגות אחרות זה לא נכון!!!!!! זה פשות שערוריה שכל נציגה ואני דיברתי עם 5 מהם אומרת משהוא אחר .... כל פעם שאני מתקשר אומרים לי משהוא אחר . מה עושים במצבים כאילה???? בסוף בספטמר יגידו לי שמנוי ל4 שנים !!! מה עושים??
כספי סוג הנזק :
להפסיק כבר את המנוי!!!!!! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה