פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת העיתון באופן קבוע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי לבני מנוי לעיתון מעריב לילדים דרך "חבר".
את המנוי רכשתי במהלך חודש אוגוסט, ובדיעבד נודע לי שהיה אמור להתחיל בחודש ספטמבר.
כאשר במהלך חודש אוקטובר ראינו שלא מגיע שום גיליון, פניתי למעריב ונודע לי שהמנוי החל כבר בספטמבר...
מאז ועד היום, באופן כמעט קבוע, העיתון לא מגיע!
כל יום שלישי, אני צריכה להתקשר למחלקת שירות הלקוחות, להמתין כחצי שעה על הקו עד למענה של מציג כדי להתלונן על אי הגעת העיתון.
כל פעם אני מקבלת את אותה התשובה - נשלח לך את הגיליון עוד היום, נעביר את התלונה, נבדוק, זה לא יחזור על עצמו.
לאחרונה אף הגדילו לעשות - לא שולחים כבר את הגיליון שלא הגיע!
והפיצוי? יאריכו לי את המנוי בעוד גיליון. -שכנראה לא יגיע גם הוא...

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-אחראית פניות הציבור- מעריב מנויים שם ותפקיד:
בברור במנוינמצא כי המנוי החל בתאריך 14.11.2012 ולא לפני,צר לי אם מנויה
הוטעתה.חשוב לציין כי מנויי "חבר" מועברים למעריב באופן מרוכז ולא על פי
תאריך ההרשמה.
על פי הרשום במנוי אכן קיימת אי סדירות בהגעת הגיליונות לאחרונה.
העניין יועבר למחלקת ההפצה +ייערך מעקב שרות על מנת לוודא שביעות רצון.
תגובה:
טיפול מול מחלקת ההפצה+מעקב שרות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה