|
|
|
|
|
|
התנהגות לא הולמת של מוקדן |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מדובר בתלונה על יחס לא מקצועי ולא מכבד בשיחת טלפון שנעשתה למוקד הביטוח הלאומי בתאריך 26.10.2015 בשעה 14:18 ממספר הטלפון אותו השארתי בבקשה.
ביקשתי מהמוקדנית הדס (היא סרבה לתת שם מלא). פרטים לגבי בקשה לביטול חוב שהגשתי, ושקיבלתי פרטים לגביה ממוקדנים בעבר. בתגובה היא אמרה שהיא לא רואה שום דבר ויכולה להעביר פנייה למחלקה. הסברתי שקיבלתי מענה טלפוני ישירות מהמוקד בעבר ושכדאי שהיא תבדוק. היא סרבה בגסות.
ביקשתי שתעביר אותי לנציג בכיר יותר או פשוט למוקדן אחר - והיא אמרה לי שאני יכול לנתק ולהתקשר שוב. אמרתי לה שאין לי כוונה לעשות ולהמתין שוב עד שקו יתפנה, ושברור שיש כאן משהו שהיא לא יודעת לעשות כי קיבלתי מענה בעבר לאותה פנייה בדיוק. היא סרבה ו'הזמינה' אותי לנתק כדי ליפול על מוקדן שאינו היא, כשסרבתי ועמדתי על זכותי להיות מועבר לנציג אחר הועברתי להמתנה שבסופה שוב קיבלתי אותה. בלית ברירה סיימתי את השיחה ללא מענה כלשהו
|
עלבון |
סוג הנזק : |
קצת יחס בתתור התחלה.... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|