פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עינוי בהמתנה לתשובה ויחס מזלזל לאזרח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 19/3/06 נרשמתי כדורש עבודה לאחר שעבדתי שנה מלאה במחלקה המשפטית ברשות מקומית בצפון והתחלתי לחתום אבטלה. 2. בהתאם לנהלים הגשתי התביעה לביטוח הלאומי. 3 עיקר הבעיה היא שעד עתה חלפו קרוב ל - 4 חודשים וטרם ניתנה תשובה. 4. הבעיה מתעצמת כאשר מצבי הכלכלי עתה בכי רע. 5להלן התיאור בקצרה .ביום 16/5/06 נדרשתי ע"י מר אורי ישעיהו(להלן:ישעיהו) "להשלים" מסמכים, פעלתי בעניין זה באופן מייד ולמחרת שלחתי אליו את ההשלמות. ביום 6.6.06 פנה אליי שוב ישעיהו בטענה כי לא השלמתי המסמכים ועל כן תדחה תביעתי(וזאת בניגוד לכך שכן שלחתי), הגעתי במיוחד לסניף בעפולה ונכנסתי לישעיהו, הסברתי לו כי ההשלמות נשלחו ואיני מבין מדוע הם מתמהמהים בתשובה לתבעתי, מר ישעיהו אישר לבסוף שקיבל את ההשלמות ואמר ואני מצטט "..עכשיו תחכה בסבלנות לתשובה בכתב.." לשאלתי כמה זמן עוד אחכה השיב "..זה יכול לקחת גם כמה שנים..". מאז כמעט מדיי יום אני פונה למר ישעיהו טלפונית ושואל לגביי תביעתי ותשובתו החוזרת והקבועה היא "העניין בטיפול תקבל תשובה בכתב" . הגדיל מר ישעיהו כאשר אני מתוך מצוקה כלכלית קשה פניתי אליו בפעם המי יודע כמה לבירור לגביי תביעתי ביום 9/7/06 שעה:13:59 ולשאלתי השיב "..הטיפול יכול לקחת גם שנים רבות.." 6.אני צריך מהביטוח הלאומי ומנציגו מר ישעיהו תשובה כן/לא ואין זה ייתכן שאחכה לתשובה מרשות ציבורית כלשהי חודשים רבים או שנים רבות כדבריו של מר ישעיהו.

עלבון סוג הנזק :
תשובה והתנצלות פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה