פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקול קצבת ילדים עקב שימוש לא הולם בסמכות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
סניף רמלה כתובת:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על אגף גבייה בסניף רמלה בכלל ועל אבי קנדיוטי סגן מנהל האגף בפרט.
הכול החל כאשר קיבלתי, בערך לפני שנה, הודעה על אי-תשלום דמי ביטוח לאומי במספר חודשים בשנת 2002 מסניף ביטוח לאומי הממוקם ביפו. במכתב צוין במפורש לשלוח לסניף ביפו את תלושי המשכורת לחודשים המדוברים.
כאזרח שומר חוק שלחתי להם את התלושים המדוברים בתוספת מכתב הבהרה.
אולם, המשכתי לקבל שוב ושוב את אותן הודעות, ובשיחות שקיימתי עם הסניף נאמר לי כי העניין בטיפול.
לאחר כארבע פעמים שבהם שלחתי גם פקסים וגם מכתבים, אולם, ההודעות מטעם בט"ל על אי- תשלום לא פסקו והיות והחליטו לבטל את קצבת הילדים המגיע לי, החלטתי לברר את העניין לעומק.
יצרתי קשר עם ביטוח לאומי ברמלה וגם להם שלחתי את המשכורות המדוברות.
אז ביקשתי שיחזירו לי את קצבת הילדים היות והעניין סודר.
אולם, לפתע שלף סגן המנהל את שנת 2003 וגם שם חסרו לביטוח הלאומי פרטים.
אמרתי לסגן המנהל אבי קנדיוטי כי לא קיבלתי שום בקשה או אפילו אתראה על שנת 2003 ואני צריך לברר את העניין, אך, חובה עליו להחזיר,קודם כל, את קצבת הילדים שנלקחה ממני משום שסידרתי את 2002 ורק זה מה שנתבקש ממני.
אבי ק. התנהג בצורה גסה מאוד אלי והודיע לי כי לא יחזיר את הקצבה עד שכל החודשים יוסדרו.
אמרתי לו כי אינו יכול לעקל לי כספים לפני שקיבלתי איזו שהיא אתראה וזהו שימוש בלתי הולם בסמכותו.
הוא שוב פנה אלי בגסות ואמר לי כי "אני מדבר שטויות" וחזר והדגיש משפט זה מספר פעמים.
המום מהיחס, שוב ניסיתי להבהיר כי אינו יכול לעקל לי כספים לפני קבלת אתראה או בקשה כלשהיא המפרטת את המבוקש ממני במיוחד לאחר שהוכחתי כי בשנת 2002 עבדתי ובסוף התברר כי זו הייתה טעות של הביטוח לאומי, הוא שוב צעק לי כי אני "מדבר שטויות" וטרק לי את הטלפון בפרצוף.
וזאת לאחר שהשיחה היית על חשבוני.

ראשית, אינני מבין מדוע עלינו לעשות סדר באיחור של שלוש או ארבע שנים כל פעם במשרדי הביטוח הלאומי, אנחנו האזרחים על חשבוננו במקום הפקידים במקום.
איך יתכן כי תשלומים שביצענו אינם מופיעים בספרי הביטוח הלאומי ועל כן הדרישה להגשת תלושי משכורת.
כלומר: נכנס כסף לקופת הביטוח הלאומי ואין שום מעקב על הכסף הזה או רישומו על יכלו לשולוף את הרישומים בעצמם ולא להטריד אותנו.

שנית, כאזרחים נמאס לנו לשמור תלושי משכורת מלפני ארבע וחמש שנים, על הביטוח הלאומי להזדרז ולהגיש מסקנות או דרישה לתשלום לא יאוחר משנה, לא יתכן כי החברות הגדולות במשק מגישות לאחר שלושה חודשים דו"ח פעילות נרחב על כל האספקטים התפעוליים- פיננסיים של החברה על כל סניפיה ורק הביטוח הלאומי מרשה לעצמו לטרטר את האזרח חמש ושש שנים לאחור ללא חובת התיישנות, דבר שמגביר את העצלות וחוסר היעילות השורר במקום.

ושלישית ואחרון, אני בהלם ותדהמה מהיחס שקיבלתי מסגן המנהל ומפקידות האגף אשר תחתיו. מהאדנות, השימוש הלא הולם בסמכות ומהזלזול באזרחים שהגיעה לשיא, בניתוק הטלפון על ידי אדון אבי קנדיוטי.

מצפה לתשובתכם בהקדם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מיידי של הקצבה במעוקלת ביטול כל הקנסות ופיצוי פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך
תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה