פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת והתעלמות מנפגעת קטיושה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נפגעתי במלחמה האחרונה מפגיעה ישירה של קטיושה בביתנו באורח קשה מאוד.
מאז ועד היום אני בטיפולים של פסיכאטרים,פסיכולוגים,פיזוטרפיה ועוד...
עד אותה פגיעה עבדתי לאורך שנים בבי"ח וכאשר נפגעתי הייתי זקוקה לשירותי הביטוח הלאומי.
מאז ועד היום כל חודש בחודשו אני פשוט במאבקים מורטי עצבים מול הלשכה בטבריה שאמורה לטפל בי.
כל חודש "שוכחים" לתת לי את המשכורת החודשית המגיעה לי ובכל חודש עלי לבצע עשרות שיחות טלפון על מנת לקבל את מה שמגיע לי ע"פ החוק את המשכורת שלי...
אך כל חודש מנסים להתיש אותי ואומרים עוד שבוע תקבלי,או מחר יחזרו אלייך אך אף אחד לא חוזר,אף אחד לא מכניס את המשכורת.
רק לאחר עשרות שיחות ותחנונים "עושים לי טובה" ומכניסים לי את המשכורת באיחור רב של מס' שבועות...ואז שוב הכל מתחיל מחדש לגבי החודש החדש...
דיברתי עם כל מי שכבר אפשר וכולם מבטיחים "זו הפעם האחרונה בפעם הבאה הכל יהיה בסדר" והפלא ופלא דבר לא בסדר,שוב מתעלמים מהשיחות שלי,שוב לא מכניסים את המשכורת,שוב צריך לשלוח טפסים שכבר שלחתי 1000 פעם ושוב מבטיחים לחזור אלי ולא חוזרים.
יש לציין שלאחרונה עברתי בדיקה תעסוקתית שבה נקבע כי עדיין לא אוכל לחזור לעבוד בחודשים הקרובים בגלל פציעתי הקשה.
כל חודש אני מקבלת טלפונים מהבנק וממקורות נוספים שאני בחובות דבר שמעולם לא היה לי מוכר וזאת פשוט כי המשכורת שלי לא נכנסת בזמן...
אנא ממכם עזרו לי לפתור את הבעיה בהקדם ולהשקיע את כוחי בשיקומי ולא במאבקים בביטוח הלאומי.
כספי,עוגמת נפש וטירטור מיותר סוג הנזק :
לתת את מה שמגיע בזמן ולהפסיק כל חודש להתעלם ולדחות. פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.
תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה