פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן לעדכן כתובת למרות ששלחתי להם טופס עדכון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
אחי אילת 50 קרית חיים כתובת:
תיאור הבעיה:
כמו אזרחית טובה שלחתי טופס עדכון כתובת לסניף הקרוב למקום מגוריי , אחרי מס ימים קיבלתי מכתב מאחת המחלקות של הסניף ראיתי שהכתובת לא עודכנה
כמובן שמענה טלפוני לא ניתן להשיג בסניף ואילו במוקד הארצי נאמר לי שרק אחת המחלקות בסניף הקרוב ,שינתה כתובת ואני צרכה לשלוח עוד טפסים ע"מ שכל מחלקה תעדכן בנפרד וכך גם לגבי בעלי , כי המחלקות בביטוח לאומי לא נמצאות ב"קשר" אחת עם השניה
למזלי יש לי שרות דואר עוקב ולכן המכתב הגיע אליי, האם אני צרכה "לנחש" מהיכן יגיע לי מכתב ומאיזה מחלקה ולפי זה לעדכן את הביטוח הלאומי , אני לא ידעתי שאקבל דואר מאותה מחלקה , לפי מה בדיוק אני אמורה לדעת את מי לעדכן ומדוע אני צרכה לשלוח מספר מכתבים ובולים שעולים לי כסף ע"מ שביטוח לאומי יועיל בטובו לעדכן את כל המחלקות , האם אני צרכה לבקש "רשימה" של כל המחלקות ולשלוח עשרות טפסים. גם, ולמרות שכתבתי ע"ג הטופס הראשון שיעדכנו את כל המחלקות זה לא נעשה ועודכנה רק מחלקה אחת.
בנוסף פניתי לאחראית במוקד הטלפוני וביקשתי את עזרתה כל מה שהיא אמרה לי זה שהיא במוקד ארצי ולא יכולה לעזור לי ושאני אפנה לסניף למרות שהיא יודעת שהם לא מקבלים מענה טלפוני בנושא זה, האם ביטוח לאומי רוצה לחסוך בתורות או לא? האם אני צרכה באופן אישי לגשת לסניף לחכות בתור ע"מ שסוף סוף יעדכנו את כתובתי ,
בנוסף אותה אחראית - גברת מ. ש. לא ממש מעודכנת בעבודתה
היא טענה שאפשר לפנות לפניות הציבור בטלפון והפנתה אותה לשם , למרות שפניות הציבור מקבלים רק פקסים והיא בעצמה לא ממש ידעה זאת והופתעה שאמרתי לה את זה. היא לא ממש ניסתה לעזור לי ורק אמרה שאני צרכה לשלוח עוד טפסים ועוד טפסים למחלקות שאני בקשר איתם , למרות שאני לא ממש יודעת אם איזה מחלקות אני "בקשר" ואני לא ממש צרכה לנחש מאיזה מחלקה יגיע לי הדואר, כמו שלא ידעתי שיגיע לי אותו מכתב ממחלקה מסוימת , אבסורד אמיתי. חלמאות לשמה!!!
עדכון כתובת ביתי בכל המחלקות ללא צורך בשליחת טפסים נוספים לי לבעלי פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.
תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה