פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא מוצדקת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 22.12.06 חויב חשבוני בבנק בסכום גדול יותר. ביום 22.1.07 בשיחה טלפונית עם עינת ממוקד בטוח לאומי התברר שצדקתי.
העברתי בכתב את נתוני ביום 14.2.2007 לסניף בקריות שם נאמר לי עי תמי כי עלי לסור למשרדם.
אינני מעונין לבזבז שם את זמני אי לכך שלחתי מכתב נוסף ב29.3.2007 עם כל הצלומים הרלוונטים ועד לרגע זה לא קיבלתי כל תגובה.
להתייחס ולהחזיר לי את הגביה המיותרת פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה