|
|
|
|
|
|
גביה לא מוצדקת |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 22.12.06 חויב חשבוני בבנק בסכום גדול יותר. ביום 22.1.07 בשיחה טלפונית עם עינת ממוקד בטוח לאומי התברר שצדקתי.
העברתי בכתב את נתוני ביום 14.2.2007 לסניף בקריות שם נאמר לי עי תמי כי עלי לסור למשרדם.
אינני מעונין לבזבז שם את זמני אי לכך שלחתי מכתב נוסף ב29.3.2007 עם כל הצלומים הרלוונטים ועד לרגע זה לא קיבלתי כל תגובה.
|
להתייחס ולהחזיר לי את הגביה המיותרת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|