פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול שאינו הולם על גבול של רמייה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קודם אציין בשבחם של מענה השירות, יעילים קשובים ונכונים לעזור, אם כי ההמתנה בקו הטלפון אורכת לרוב דקות ארוכות ומייגעות, אך נכונותם של הטלפניות לעזור אינה עולה בקנה אחד עם הסניפים, לפחות במקרה האישי שלי
הגשתי תביעה לנפגעי עבודה לפני שנתיים ועד ליום זה הטיפול מעוכב, פקידת ביטוח לאומי הסבירה שהפגיעה שלי נובעת משחיקה של פעילות רגילה בחיי, למרות שנפגעתי במהלך עבודתי, התשובות שניתנות לוטות בערפל והאפשרות היחידה להתמודד אתם הם להגיש תביעה לבית דין לעינייני עבודה, לדבריה, היא גם הבטיחה שתשלח לי את כל החומר הרפואי בתיק שלי תוך שבועיים.
החלטתי להגיש תביעה ואני עובר מסכת עינויים ארוכה ומייגעת מול ממסד זה, למותר לציין שההתנהלות עצמה הופכת אזרח תמים לנפגע עבודה ממדרגה ראשונה, עד לרגע זה לא קיבלתי את החומר ובכל פעם הגירסה משתנה, "לא ניתן לקבל את התיק" "תפקסס בקשה ליהודית והיא תטפל בבקשה" "מוזר, אמרו לך שישלחו את התיק ולא שלחו, אני בודקת את זה במיידית" "לא ניתן לשלוח את התיק רק צילום שלו" "אני כבר בודקת את ההתנהלות שקשה שעברה עליך ואחזור אלייך עם תשובות" ועוד ועוד ועוד אלפי תירוצים מתחכמים.
סבלנות ועצבי ברזל הם מהכלים החשובים שעלינו לשאת על מנת להתמודד עם ממסד זה.
הכעס העמוק נובע מכך שמערכת זו יעילה ומשומנת היטב בגביית התשלומים, אך במתן טיפול אישי ובהענקת ביטחון אישי כפי הפרסום "ביטוח לאומי הביטחון שלי"
הם פיקציה או אולי סוג של השתעשעות בציבור.

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה