פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה טלפוני מתקדם ל"שיפור השירות" נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
המענה הטלפוני אמור להחליף את הפניה הישירה למח' הביטוח הלאומי אך בפועל , במוקד יושבים פקידים שאינם יודעים לענות על שאלות וכל שביכולתם הוא לענות ש"הנושא הנידון נמצא בטיפול " , תשובה זו אינה מספקת וכדי לשמוע אותה לא הייתי צריכה להמתין על הקו חמש דקות . מוקד טלפוני אמור למסור מידע ולקדם פתרון בעיות.

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה