|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני מתקדם ל"שיפור השירות" |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחובות |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
המענה הטלפוני אמור להחליף את הפניה הישירה למח' הביטוח הלאומי אך בפועל , במוקד יושבים פקידים שאינם יודעים לענות על שאלות וכל שביכולתם הוא לענות ש"הנושא הנידון נמצא בטיפול " , תשובה זו אינה מספקת וכדי לשמוע אותה לא הייתי צריכה להמתין על הקו חמש דקות . מוקד טלפוני אמור למסור מידע ולקדם פתרון בעיות.
|
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|