פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח לאומי סניף ירושליים אינו עונה - לא בטלפון, לא בפקס ולא באימייל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הגשתי לפני כ-6 חודשים 2 בקשות:1 לתאום מס לשנת 2007, 2.ולהחזר מס לשנת 2004.
ניסיתי ליצור עימם קשר דרך הטלפונים המפורסמים :02-6709652, 02-6709763 המרכזיה מפנה אותי לשלוחה ושם אני ממתין ....ואף אחד לא עונה.
ניסיתי לשלוח הודעה בפקס 02-5001287 והפקס מצלצל ואין מענה.
ניסיתי לשלוח אימייל ל- [email protected] ,אך מערכת האבטחה שלהם לא מאפשרת להם לקבל אימייל.
הצילו !!! מה עושים??
כמובן שהסניף בירושליים ואני גר ברמת גן..
עלבון סוג הנזק :
אפשרות לדבר מישהו ולברר מה קורה עם הבקשות שלי מלפני חצי שנה פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה