פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר נסכרון בין מחלקות גבייה שכירים ומובטלים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני עובדת כבר מחודש דצמבר 2006 ומשלמת כל חודש דרך המעביד שלי בתלוש המשכורת דמי ביטוח לאומי.
מסיבה לא ברורה הרישום שלי כעובדת לא קיים בביטוח לאומי והם שולחים לי כל הזמן מכתבים שיש לי חובות ואף מאיימים בעיקול הרכוש שלי.
הייתי בביטוח לאומי בשבוע שעבר לסדר את הרישום אחת ולתמיד והם עדכנו את עובדת היותי שכירה (למה זה צריך להיות ככה??) רק שהיום קיבלתי מכתב שחשבון הבנק שלי מעוקל - אז את חשבון הבנק שלי הם ידעו למצא אבל את זה שאני משלמת להם כל חודש הם לא יודעים.
איך לעזאזל אני נפטרת מהם ומהמכתבים שלהם? נראה ששום דבר לא עובד?? שלא נשכח את העובדה שאין אפשרות לדבר עם מישהו בטלפון כי צריך קוד סודי ביותר בשביל לפתוח את הפה.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
בהפסקת מכתבי האיומים והתחלת הסנכרון בין המחלקות השונות של הגבייה. פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה