פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לפנייתי< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 4/11/2007 שלחתי פנייה דרך האתר (מספר: 25500) בקצרה: אני סטודנט מחודש יולי 2007, מסרתי בחודש אוגוסט את האישורים לסניף ביטוח הלאומי בת"א, והפקידה עיינה באישורים ואמרה שתוך כשבוע-שבועיים אקבל לביתי את פנקס שוברי התשלום המעודכן.
עד היום, עברו כבר 18 ימים, ואף אחד לא טרח לשלוח לי את הפנקס, או אפילו ליצור עימי קשר טלפוני.
כספי סוג הנזק :
החזר הפרש התשלום עבור חודשים: יולי-אוגוסט-ספטמבר, ושליחת פנקס חדש עבור החודשים הבאים (רבעון 4) פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה