אי מתן תשובה לאחר פניות דרך אתר האינטרנט של ביטוח לאומי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי בכל דרך אפשרי לאתר האינטרנט של ביטוח לאומי , הייתי צריכה תשובה דחופה, הם לא מתייחסים: ושולחים את ההודעות הבאות
פנייתך מס' 47408 הועברה לגורם המטפל ותיענה בהקדם
לתשומת לבך!
הודעה זו נשלחה ממערכת אוטומטית, אין לפנות לכתובת דוא''ל זו .
שאלות נוספות ניתן להפנות באמצעות טופס שאל שאלתך
להמשך בירורים אישיים אנא פנה לאגף פניות הציבור באמצעות טופס פניה
או את התגובה הזו:
שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך.
אנו מבררים ונשיב לך בהקדם, באמצעות הדואר, טלפונית או במייל, ללא צורך בפניה נוספת מצידך.
בכבוד רב,
סניף חיפה
אבל לא חוזרים אליי בכלל חוץ מההודעות האוטומטיות המעצבנות האלו
|
עוגמת נפש וחוסר יחס |
סוג הנזק : |
מענה ויחס הוגן לציבור שאין לו כוח לפנות לעו"ד ולעשות בלגן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|