פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תשובה לאחר פניות דרך אתר האינטרנט של ביטוח לאומי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי בכל דרך אפשרי לאתר האינטרנט של ביטוח לאומי , הייתי צריכה תשובה דחופה, הם לא מתייחסים: ושולחים את ההודעות הבאות

פנייתך מס' 47408 הועברה לגורם המטפל ותיענה בהקדם

לתשומת לבך!
הודעה זו נשלחה ממערכת אוטומטית, אין לפנות לכתובת דוא''ל זו .
שאלות נוספות ניתן להפנות באמצעות טופס שאל שאלתך
להמשך בירורים אישיים אנא פנה לאגף פניות הציבור באמצעות טופס פניה

או את התגובה הזו:

שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך.
אנו מבררים ונשיב לך בהקדם, באמצעות הדואר, טלפונית או במייל, ללא צורך בפניה נוספת מצידך.
בכבוד רב,
סניף חיפה

אבל לא חוזרים אליי בכלל חוץ מההודעות האוטומטיות המעצבנות האלו

עוגמת נפש וחוסר יחס סוג הנזק :
מענה ויחס הוגן לציבור שאין לו כוח לפנות לעו"ד ולעשות בלגן פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה