פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות וזלזול מצד עובדי ביטול לאומי-סניף עפולה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מאת:
מקס גרין,
מס' ת"ז 309759801
דרייפוס 3 דירה 8
חיפה 35434
טל' 0544994108


הנדון: אטימות וזלזול מצד ביטוח לאומי-סניף עפולה

שלום !

בתאריך 09.03.08 קיבלתי מכתב מביטוח לאומי עבור אבא שלי, גרין איליה ז"ל, מס' ת"ז 321198095, אשר נפטר בתאריך 18.01.08, בנושא הפסקת תשלומי הבטחת הכנסה עקב אי-התייצבות בלשכת התעסוקה.
נתקלתי רבות באדישות, אטימות, חוסר מקצועיות, חוסר אחריות, וזלזול מצד ביטוח לאומי ואף התרגלתי להתנהגות שכזו, אך הפעם שוב הם הצליחו להפתיע אותי לרעה. אינני מבין איך מצד אחד ביטוח לאומי הוא אחד המשרדים הראשונים שמקבל הודעת פטירה של בן אדם ואף מטפל בסידורים הקשורים בכך ומצד שני אותו משרד שולח מכתב בנושא ביטול הבטחת הכנסה עקב אי-התייצבות לאדם שכבר חודשיים אינו בחיים ?
כמו כן, לא מקובלת עליי העובדה שהמכתב היה חתום ע"י "פקיד" אלמוני. בעיניי זאת שיטות התחמקות מאחריות אישית של עובדי ביטוח לאומי וניסיון להעמיד את הפונה מול מכונה ביורוקרטית ללא מען מוגדר שניתן לפנות אליו.

בנוסף, אמי, גרין ליודמילה, מס' ת"ז 319269296 הגישה תביעה לקצבת נכות, אך קיבלה תשובה שלילית. מכתב הנמקה של הביטוח הלאומי היה רשום בכתב יד בלתי קריא לחלוטין שעד היום אף אחד מהאנשים שפניתי אליהם בבקשה לפענח את המסמך לא הצליח להתמודד עם האתגר.
לכן בתאריך 26.02.08 פניתי לביטוח לאומי בבקשה לשלוח את תשובתם שוב בכתב יותר ברור, מודפס או דרך הדואר האלקטרוני. לבסוף בתאריך 10.03.08 המוסד לביטוח לאומי כיבד אותי בתשובתו שבה הובטח לי שתוך 4 ימים הם יצרו אתי קשר. כצפוי מהם, עד היום הם לא עשו זאת ואני עדיין מחכה לתשובה.

אם יחס כזה יימשך גם בעתיד אני מצידי אשקול צעדים כמו התחמקות מתשלומי מס וכד' מכיוון שאם המדינה בכלל וגופים ממשלתיים בפרט שמתקיימים על חשבון משלמי המיסים לא מקיימים את חובותיהם אני מצידי רואה את חובותיי למדינה כמבוטלות. אני לא מוכן לממן צבא שלם של אוכלי חינם שכנראה ששכחו את מטרתם ואת ייעודם.

מבקש את התערבותכם בפתרון הבעיות הללו מול המוסד לביטוח לאומי.
בתודה,

מקס גרין

עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון הבעיה פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה