|
|
|
|
|
|
אין מענה בטלפון במחלקת ניידות |
נושא התלונה: |
רוזנבוים טובה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 13 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני נכה ברגלי. לפני כחודש עברתי ניתוח נוסף ברגל שבעיקבותיו אני משתמשת כרגע בהליכון. מחובתי להודיע על כך לביטוח לאומי. חיוג לביטוח לאומי ראשון לציון מפנה למענה ארצי 6050 * שם רציתי לברר איזה מסמך עלי למסור, משום שאני מתקשה בהליכה ברצוני להעבירו בפקס ישירות לסניף ראשון לציון. במוקד הארצי נאמר לי על ידי מוקדנית שהיא אינה יודעת, ולכן עלי לשלוח בדואר את כל התיק הרפואי שלי -מסמכים מקוריים בלבד !!!.
שאלתי
הייתכן לטרטר כך נכים?
טובה ר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|