פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעת אבטלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.9.05 בעלי פוטר מעבודתו ע"י המעסיק שלו.
המעסיק שלו התנה את קבלת המגיע לו כולל מכתב פיטורין, בכך שיחתום על מכתב שלעניות דעתנו הייתה סחטנית ולא סבירה.
לאחר התייעצות עם עו"ד פרטי ועם ההסתדרות, החלטנו לא לחתום ולתבוע את המעסיק דרך ההסתדרות ע"מ לקבל את כל המגיע לו כחוק.
מאחר ולא קיבלנו מכתב פיטורין, שאלנו את מחלקת אבטלה בסניף קרית חיים מה עלינו לעשות.
התשובה היתה: תרשמו הצהרה שלכם שפוטרתם והמעסיק מסרב לתת מכתב פיטורין ושפניתם להסתדרות ואנו נבדוק זאת עם המעסיק ואם ההסתדרות ואם אכן כך, יוכל לקבל אבטלה.
הגשנו תביעת אבטלה לביטוח לאומי וצרפנו אליה את סיפור המקרה כולל מכתב מההסתדרות שהם מטפלים בנושא.
ביטוח לאומי השיב לנו שכרגע (עד שאין פסק דין) המעמד של בעלי הוא של מי שהתפטר ועליו להמתין 3 חודשים לקבלת אבטלה. (לכשיהיה פסק דין, אם יוכח שאכן פוטר, ישלמו לנו רטרואקטיבית).
אנחנו המומים מהקלות הבלתי נסבלת בה מאפשרים למעסיקים לפעול בניגוד לחוק ולהתעלל בעובדים מבלי שיתנו על-כך את הדין.
כמו-כן, תמוה בעיננו שביטוח לאומי לא עושה שום מאמץ לעזור לעובדים שנפגעו ללא עוול בכפם, ואינו מנסה לברר ו/או להוציא הצהרה מחייבת מהמעסיק על מהות הפיטורין. (הם גוף עם כח רב גם כלפי המעסיקים ומשום מה שומטים מידיהם בקלות את חובה לעזור לעובדים).
לידיעתכם, עד לרגע זה, לא קיבלנו פיצויי פיטורין, הודעה מוקדמת, וכל המגיע על-פי חוק ובנוסף מעוכבים ע"י ביטוח לאומי.
מי שנענש בינתיים זה העובד ולא המעסיק שפועל בניגוד לחוק!!!

מצפים להתייחסותכם הדחופה!!
סולי וסמדר

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל תחום פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.

אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.
תגובה:
בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה