פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום דמי חופשת לידה במלואם, וחוסר התייחסות למכתבים. נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
רח' פנחס לבון מספר 26 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חוסר תקשורת מוחלט בין לישכות ביטוח לאומי,
בהמשך למכתב הקודם שכתבתי לכם עם פירוט המקרה תשובתם של ביטוח לאומי חולון היתה שאני צריכה לפנות לסניף אילת, כאשר ניכנסתי לסניף אילת הם הפנו אותי לסניף חולון! ואין עם מי לדבר בטלפון...כי אין להם טלפונים.
בבקשה בקשו מהם שיצרו איתי קשר אין לי כוחות יותר למרדפים האלה אחריהם.

אני מצרפת את המכתב הקודם שתדעו על מה מדובר:
לפני 9 חודשים יצאתי לחופשת לידה בעקבות לידת ביתי הבכורה,
לאחר חישוב גיליתי כי מדמי חופשת הלידה אותם הייתי אמורה לקבל קוצצו 6000 ש"ח, בבירור מול ביטוח לאומי בעיר מגוריי הנוכחים באילת, התברר כי לטענת ביטוח לאומי חולון (עיר מגורי בעבר) יש לי אצלם חוב שלי משנת 2004, לאחר שלטענתם קיבלתי מהם דמי אבטלה שלא הגיעו לי,- יש לציין כי מעולם לא קיבלתי מהם שום מכתב או הודעה כלשהי המעדכנת אותי בדבר חוב כזה, הכסף שקיבלתי מהם בעבור אבטלה בשנת 2004 אכן הגיע לי והוכחתי עבודתי בעבר באמצעות תלושי משכורת, ותדפיסי עו"ש הם שילמו לי את מלוא סכום האבטלה המגיע לי לאחר פיטורין, ועכשיו 5 שנים אחרי הם החליטו שהכסף שניתן לי בדיעבד לא הגיע לי כי היתה סטירה בחומרים שמסרתי בזמנו, ושוב אני מזכירה כי מעולם לא פנו אלי בנושא ב5 שנים האחרונות, ואם היו פונים אלי בזמנו יכולתי להסדיר את העיניין מאחר והיו לי העתקים של כל המסמכים ממקומות העבודה ומחשבון הבנק שלי. כיום אין לי את האופציה להוכיח זכאותי, מכיוון שעבר זמן רב, וזה לא פייר שלא עודכנתי בזמן שיכולתי עדיין להמציא מסמכים מתאימים. היום שאני אימא לתינוקת בת 9 חודשים, וגרה באילת יש לי קושי בהתניידות לכיוון חולון להגיע לסניף, סניף אילת לא מטפל בעינייני אבטלה שקשורים לסניף אחר, אין להם טלפונים בהם ניתן לדבר עם מישהו שקשור לעיניין,וישנו רק מוקד טלפוני של חברה חיצונית שמספקת שירות לביטוח לאומי. בקיצור אין עם מי לדבר. בשיחה עם המוקד הטלפוני נמסר לי שעלי להעלות את הכל על כתב, שלחתי את המסמכים לפני למעלה מחצי שנה ועדין אין מענה, התקשרתי שוב למוקד, ביקשו ממני קוד כדי למסור לי פרטים הודות העיניין, אמרתי שאין לי קוד ואמרו שישלחו לי, חיכיתי חודשים ולא שלחו לי כלום, התקשרתי שוב ביקשתי שיתנו לי תשובות ושוב טענו שבלי קוד לא ניתן לעשות דבר, ושב הבטיחו לשלוח לי קוד,
מדוע אינני יכולה לדבר ישירות מול ביטוח לאומי המחלקה שאיתה יש לי בעיה ועלי לדבר עם מוקד חיצוני? מדוע אינני מקבלת תשובות למכתבי? מדוע ניזכרו בחוב בדיוק שאני צריכה לקבל מהם כסף, ולא זכרו לידע אותי לגביו קודם לכן? מדוע אני צריכה לחכות 9 חודשים לכסף שמגיע לי כמו כל אזרחית במדינה בגלל אי הבנה?
מגיל 16 אני עובדת ומשלמת מיסים כחוק תמיד שילמתי ביטוח לאומי בהתאם להכנסותי מדוע היום כשאני זקוקה כל כך לכסף הזה שהרי אני עם תינוקת בבית וההוצאות מרובות עלי לרדוף אחרי הכסף! אנא עיזרו לי אני כבר מיואשת מדובר ב 6000 ש"ח מבחינתי זה ממש משכורת של חודש שלם. אני תיכננתי להישאר עם ביתי בבית חודש יותר ממה שהביטוח לאומי נותן ובגלל שלא קיבלתי את שהייתי זכאית לו נאלצתי לחזור לאחר שלושה חודשים. אודה על עזרתכם!

בבקשה שיצרו איתי קשר מביטוח לאומי חולון, ויגידו לי מה קורה, למה אני לא מקבלת תשובות???
שיצרו איתי קשר סניף חולון על מנת שהסביר להם את הבעיה - ושיחזירו לי את הכסף החסר. פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מזכירות ביטוח לאומי רמ שם ותפקיד:
התלונה לא שייכת לסניפנו. תגובה:
נא שלחו לסניף חולון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה