פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת וחוסר התייחסות לפניות בקשר לבקשת תיאום דמי ביטוח לשנת 2009 נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני עובדת אצל 2 מעסיקים ולאור זאת אני זקוקה לתיאום דמי ביטוח לאומי ומס בריאות. ב 23.3.09 שלחתי פקס בצירוף המסמכים הדרושים. לא קיבלתי אישור על קבלת החומר. פניתי שוב ב 5.4.09ונאמר לי לשלוח שוב את הבקשה. שלחתי בפקס
וליתר בטחון גם שמתי את המסמכים בתיבה בסניף יפו. גם הפעם לא הגיבו על בקשתי.אין אפשרות ליצור קשר טלפוני עם המחלקה. לכן נסעתי לסניף יפו (לקחתי יום חופש לשם כך) ונאמר לי שאין קבלת קהל למחלקה זו ויש להמתין לקבלת האישור עד שנה !!!. ממש שערוריה וזילזול באזרח. מעניין שניכוי כספי בטוח לאומי מבוצע מידית. יצויין שבעבר אישור זה התקבל תוך חודש לכל היותר.
אודה על התערבותכם לזירוז התהליך. בינתיים אני משלמת מאות שקלים בחודש על ניכוי כפול.
גם עוגמת נפש.. סוג הנזק :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מזכירות הסניף שם ותפקיד:
הפונה גר בראשל"צ תגובה:
נא להעבירו הפניה לסניף ראשל"צ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה