פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הודעות חוזרות ונישנות על חובות וקנסות שלא לצורך נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשים התקשרה נציגת המוסד לביטוח לאומי לפלאפון האישי של אבי על מנת לבשר לו שיש לבתו חוב של 1500 ש"ח - אבא שלי נדהם לשמוע זאת שכן אני עובדת כשכירה מיום שיחרורי מצה"ל ( מוזר ככל שיהיה, הנני בת 25 ולא מבינה למה לא יצרו ישירות קשר איתי..) ..בכל מקרה אבא שלי אמר לה שמדובר בטעות כי הנני שכירה מזה כ-5 שנים, גב' שוש אמרה לו אין בעיה אם כך אנו מבטלים לה את החוב, אך כעת היא צריכה לשלם קנס בסך 53 ש"ח - אבא שלי הפנה את גב' שוש אליי לפלאפון.
משיחה עם גב' שוש נדהמתי לשמוע שקנס על סך 1500 ש"ח היא מבטלת רק על סמך "מילה" של אבי , אך קנס בסך 53 ש"ח אין באפשרותה לבטל, היא הגדירה זאת כפרוצדורה פשוטה, אשר כל שעליי לעשות זה לפקסס לה תלוש משכורת (כלשהו , התאריך לא משנה) ומכתב בו אני מציינת את העובדה שאני עובדת ועל כן יש לבטל את הקנס - פעלתי כנדרש בציפייה שיבטלו לי את הקנס על החוב של היה צריך ליהיות קיים מלכתחילה.
לאחר שבועיים קיבלתי מכתב מהביטוח הלאומי שעדיין נשאר לי הקנס ובנוסף לכך יש לי חוב חדש על 4 חודשים בשנת 2004 (חודשים שבהם עבדתי כמובן) וקנס נוסף על החוב החדש. פניתי לביטוח הלאומי לאחר שעות רבות של ניסיונות התקשרות ואילתור קוד אישי הגעתי לנציגה מהמוקד הארצי אשר הסבירה לי שעליי לפקסס את תלושי המשכורת +מכתב הסבר ובנוסף היא אמרה שתשלח לי טופס מיוחד אשר עליי לשלוח ובו לפרט מה אני רוצה שיבטלו לי (חוב +2 קנסות ) ושהכל יבוא על מקומו (כמו כן טענה הנציגה שגב' שוש הטעתה אותי וביטול קנס מתבצע רק בעזרת הטופס המיוחד אותו היא תשלח לי) שוב פעלתי כנדרש - כאשר כל ההתעסקות בכך גוזלת ממני זמן רב ויקר ושוב שלא לצורך. לאחר פחות משבועיים קיבלתי שוב מכתב בו מצויין שבוטל לי החוב+קנס וכעת נשאר לי לשלם עוד קנס אחד בשוווי 53 ש"ח. ב-28/11/2005 התקשרתי שוב לביטוח הלאומי לאחר ניסיונות רבים וחוזרים הגעתי לנציגה בשם נעמי שביקשה ממני לשלוח שוב את טופס הביטול כמובן שסירבתי בטענה שזמני באמת יקר ולשלוח שוב מכתבים בדואר -כאשר מלכתחילה אני פעלתי כחוק זאת כבר בקשה באמת מוגזמת , גב' נעמי בדקה והודיעה לי שעד השעה 17:00 בתאריך 29/11/2005 יחזור אליי נציג מהמוסד לביטוח לאומי עם פתרון הולם עבורי . היום ה-30/11/2005 נציגה בשם מלי חזרה אליי ואמרה לי שזה לוקח זמן עד שיגיבו לבקשה שלי , הסברתי לה שהם כבר הגיבו למכתב ועל כן ביטלו את החוב השני עם הקנס השני. ואז היא אמרה שמעבר לתשובה הזו היא לא יכולה להוסיף ואם התשובה לא מספקת אותי שאני אגיע לקבלת קהל בבאר-שבע!! (הנני מתגוררת בתל-אביב, משמע דבר המצריך ממני לקיחת יום חופש ממקום העבודה +עלות של נסיעה לב"ש וחזרה+ בזבוז זמן יקר מאוד) הסברתי לה את העיניין והיא אמרה שאין לה אפשרות לעזור לי מעבר לכך.
כסף, ועוגמת נפש! סוג הנזק :
שיעזבו אותי לנפשי, שישלחו מכתב התנצלות על הטרטור ה פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל תחום פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום

הננו מאשרים קבלת פנייתך.
אנו מבררים העניין ובתום הבירור נשיב לך ללא צורך בפנייה נוספת.

בכבוד רב,

יוסי סרי
מנהל תחום פניות הציבור
המוסד לביטוח לאומי



תגובה:
ענינך בבירור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה