פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת עדכונים ופרטים לתלונה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
א.קבלתי מכתבכם אולי להוסיף פרטים לאיתור החברה אז אני רוצה להוסיף הסבר קצר וטלפון ולנצל את ההזדמנות להוסיף בגוף התלונה .
אז קודם מדובר על תוכנית שנקראה וסקונסין שחלק ממי שמגיע לחתום אבטחת הכנסה מופנה אליהם.באופן כללי יש להם דרישות קשות מאוד כמו להייצב מ 830 עד 1530 כל יום שלושה ימים בחודש שלא הגעת כל החודש מבוטל לך אין זכאות טוב אבל זה כנראה נושא בפני עצמו.בכל אופן זה אופי החברה הזו שהיא קצת חיצונית לביטוח לאומי אבל לכאורה קשורה מאוד אל ביטוח לאומי כפי שהסברתי.
ממוקמים במרכז העיר בערך ,ברחוב מבוא המתמיד 4 לייד גן העצמאות. הטלפון שלהם: 026229000 ת.ד. 2155 ירושלים 91021
פקס:026229090
ב.במשך הימים המשכתי לנסות להעלות על הכתב את כל מה שקרה לי שם מאוד קשה לי לנסח את כל זה בכתב אבל אני מבקש לצרף את מה שהספקתי לכתוב אני מקווה שתוכלו להשתמש במה שכתבתי .
================
1.אני :"נורא לחשוב שמחייבים אותנו להיות כאן 7 שעות ביום"
ב:"לדעתי צריך להחמיר את הסנקציות כלפיכם תלכו לעבוד"
2.היועץ:"מה אתה ילד בן 12?"
3.היועץ:"אתה אולי משועמם אבל אנחנו לא"
4.הגשתי סיכום מידע רפואי ליועץ ביום ה 10.05.09
היועץ:"תוך 4 ימים תהיה לך ועדה רפואית"
בפועל: קיבלתי טלפון אחרי 10 ימים. ב20.05.09.
בפועל:זומנתי בערך ב 12:00 מהיום להיום. היועץ בטלפון: "התור שלך ב 15:20 ".
5 אני:"למה עד עכשיו לא הצעת לי עבודה?"
היועץ:"אין בעייה אתה רוצה ככה בבקשה נציע לך שתיים שלוש עבודות לא תרצה תשלל לך הזכות
באמת חבל שאני מנסה להיות בסדר איתך"
6. יצאתי מהרופא .
היועץ: "תוך יום יומיים תקבל הודעה על החלטת הרופא"
בפועל:לא קיבלתי טלפון.
הגעתי ב 31.05.09 .
אני:"למה לא הודעת לי כמו שהבטחת?"
היועץ:"התקשרתי אליך אבל אתה אולי לא זוכר בטח דיברת איתי מתוך שינה".
בפועל:כמפורט לעיל בקשתי שיחה עם המנהל להחליף יועץ , המנהל דחה את בקשתי ,נאלצנו להמשיך לעבוד ביחד ואז התפרץ עלי היועץ בצעקות .
7. לסיכום מקרה אחד "טוב".
בסוף שיחה יש סיכום שיחה כך שיצא לי להסתכל למחשב לראות מה הוא כתב.אחרי שהסתכלתי הוא הגיב.
היועץ:"איפה תראה מקום כזה שבו נותנים לך להסתכל לתוך המחשב היה אפילו משהו שנתתי לו להשתמש במחשב"
כך הסביר לי ביום הראשון שלי שם.
מכל מה שקרה הבנתי שמדובר במשהו שמרגיש כאילו אנחנו נמצאים אצלו בסלון בבית
ומכאן נגזרות כל ההתנהגויות האלו ל"טוב" ולרע.
הפגישה האחרונה :
אחרי תקופה שבה היועץ שעבד איתי והתייחס אלי בצורה פוגעת בקשתי שיחה עם המנהל
כדי לבקש לעבור ליועץ אחר.
המנהל דחה את בקשתי.
בכל סוף שיחה יש סיכום שיחה שנכתב ע"י היועץ. מאחר והוא בעצם נאלץ לכתוב את התלונות שלי עליו הוא התחמם ונוצרה מחלוקת בניינו .
אמרתי משהו שהרגיז אותו .בעקבות כך הוא פתאום קם וצעק בטרוף נוראי ,גם קרא לשוטר בצעקות נוראיות.הכל לעני כל הנוכחים במקום .בנוסף הניף את ידו לעברי כדי להראות לי כמובן לאיזה כיוון "לעוף". וחזר על הצעקות ללא הרף.
אפילו פניתי למנהל שירגיע אותו אך הוא הגיב בהרמת גבה תוך שהוא ממשיך להביט למסך שמולו
כאילו כלום לא קרה.
לא נשאר לי שום ברירה גם לא היתה לי סיבה להשאר מאחר שגם פנייה למנהל לא הועילה ומאחר ולא נשאר לי
עוד מה לעשות שם פשוט נאלצתי לעזוב .
אני מקווה שמה שהוספתי כאן יהיה לתועלת הטיפול בתלונה .תודה רבה.

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מזכירות הסניף שם ותפקיד:
הפניה שייכת לסניף ירושלים תגובה:
נא להעביר לסניף ירושלים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה