פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קריאת התלונות באתר זה נושא התלונה:
דורון זוהר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי תלונה לפני שבועיים, וזו אכן נענתה במהרה.
אלא מה? התגובה לקונית ולא שייכת כלל לאופי התלונה.
סניף פתח-תקוה העביר אותי לירושלים, בירושלים הפנוני מסניף לסניף ואין מושיע.
התגובה - "להעביר לסניף פ"ת.." קראתם בכלל???
כתבתי במפורש שסניף פ"ת העבירני לי-ם!! חזרה לפ"ת _לא_ תעזור!!

ובאותו עניין: תלונה אחרת שקראתי באתר זה מתייחסת לאתר האינטרנט של ב"ל. תגובת ב"ל היתה "להעביר לסניף ..." אין כל קשר בין התלונה לתגובה!!

בקשתי הפעם פשוטה: תקראו את השאלה, ותגיבו לעניין.
==אל== תפנו אותי לסניף ___ , קראו בעיון והגיבו __בהתאם__!!! פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מזכירות הסניף שם ותפקיד:
שייך לסניף ירושלים תגובה:
נא העבירו לסניף המטפל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה