פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רהט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנוכי , טלאלקה עריפה, בתה של אישה זקנה בשם טלאלקה רפעה.שיש לה בעיות בתביעה לקצבת זקנה. אני מיופית כוח על ידי אמי. ויש לי את ייפוי הכוח חתום על ידה. נכון שלא חתום אצל עורך דין אבל עד הרגע הזה כולם קיבלו אותו כיוון שחתום על ידי אישה זקנה בגיל 67 עייפה ולא יכולה לעמוד ללכת הרבה.
היום 24/10/2010 פניתי לפקידה של הבטחת הכנסה בסניף רהט, מהמלצה שנתנה לי הפקידה שאחראית על התיק ממחלקת הזקנה בבאר שבע (מדובר בתיק של משפחה מורחבת: האישה הראשונה שייכת לזקנה ובן זוגה והאישה השנייה שייכים להבטחת הכנסה ).
העברתי את המבוקש או את ההמלצה או את ההודעה איך שתרצו, שקיבלתי מפקידה בשם רינת במחלקת הזקנה בבאר שבע, בצורה מאוד ברורה לפקידה של הבטחת הכנסה ברהט ( קוראים לה איריס ). אבל כנראה נמאס לפקידה איריס מהתיק המסובך הזה שכבר שבועות מטפלים בו. צעקה עליי ואמרה שכבר טיפלנו בתיק של אביך ותיק אמך לא אצלנו.
אמרתי לה שאני יודעת את זה אבל מדובר בתיק משותף בין המחלקה של הבטחת הכנסה לבין המחלקה של הזקנה. וזה בסך הכל מין בקשה שניתן לבקש דרך איזה שהוא טופס כיוון שמדובר בטיפול משותף בתיק הזה בין שתי המחלקות.
ועוד אמרתי אם עדיין לא ברור לך מה שאני אומרת תתקשרי לרינת ( רינת נתנה לי פתק אם יש משהו לא ברור שאיריס (ברהט) תתקשר אליה ). אבל איריס החזירה לי בצעקות תוך כדי שהיא אומרת: מי זו רינת שאני אתקשר אליה !!! ואני לא יכולה לתת עוד יותר מידע.
ביקשתי ממנה לשמוע אותי עד הסוף ולהבין מה אמרו בסניף באר שבע . אבל היא לא רצתה לשמוע. מאוד כאב לי שכך עושים עם אנשים הפונים אליהם לשם בקשת עזרה.
אבל לא אשתוק על העלבון הזה מול אנשים. אפילו אם איעזר בעורך דין. מאוד כואב שכל אחד מרחיק את הכדור מזירתו כדי לא לטפל בתיקים מסובכים.
חוץ מזה חודש שלם אני רצה מסניף לסניף מפקידה לפקידה. על מנת להבין למה הופסקה קצבת הזקנה של אמא. כל פעם אומרים לי משהו אחר. פעם צריך תיקון, פעם יש חובות בין מחלקתיות, מהמעבר מהבטחת הכנסה לזקנה, לכן לא ניתן לשחרר את הכסף, פעם אומרים נכניס עוד שלושה ימים את הקיצבה ושלא נכנס והולכים לברר אומרים החובות הבין מחלקתיות עדיין לא התקזזו.
לא ייתכן שאישה זקנה שמקור הכנסתה היחיד היא קצבת הזקנה, לא תקבל אותה למשך חודשיים. הפעם האחרונה שקיבלה הייתה ב 25/11/2009 והיום התאריך 24/01/2010 .
אני מקווה שתיקחו את התלונה ברצינות כיוון אני ואמי לא נשתוק על עוגמת הנפש והעלבון.
הערה: הפקידה אחרי שלא רצתה לשמוע טענה שמיפוי הכוח שלך לא חתום אצל עורך דין. אבל איך פתחה את התיק מולי אם יש לה כלל כזה ומשוכנעת בו "כביכול". ויש לי עדים על הדבר הזה כולל איש הביטחון שהיה שם.
עוגמת נפש, עלבון מול פונים אחרים לסניף וגם בזבוז זמן כיוון שיצאתי בלי כלום. סוג הנזק :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מזכירות הסניף שם ותפקיד:
שייך לסניף באר שבע תגובה:
נא לשלוח לסניף המטפל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה