פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזיון והתנהלות לא תקינה של סניף ביטוח לאומי ברמלה!! נושא התלונה:
ספיבק אנה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני סטודנטית שנה א'. הייתי שכירה עד חודש ספטמבר 2009, וזה היה החודש האחרון בו עבדתי. מאז אינני שכירה, וסטודנטית מובטלת.
מחודש אוקטובר 2009 אני נמצאת במשחק חתול ועכבר מול סניף רמלה, אשר מסיבה מסויימת לא מעדכן את היותי "לא שכירה" לאחר ששלחתי עשרות פקסים לפי בקשותיהם עם "אישור הצהרת עיסוקים". פעמיים נסעתי לסניף מייאוש מוחלט לשבת מול הפקידה במחלקת גבייה, ולתת לה את הטופס הצהרת עיסוקים על הפסקת היותי שכירה-ביד!!! כל זה בנוסף לפקסים שבאופן כלשהו לדבריהם "לא מתקבלים" אצלהם בסניף ולא מתעדכנים!!.
לאחר שתי הפגישות שהיו לי עם הפקידות בסניף, כל אחת אמרה לי בנחת "אל תדאגי חמודה הכל סודר ואת מסומנת אצלנו כלא שכירה". בנוסף להכל שילמתי את התשלומים הנדרשים שלי לביטוח לאומי בהיותי סטודנטית לא שכירה שלפי החוק אמורה לשלם פעם בשלושה חודשים 330 שקלים חדשים. התשלומים בוצעו מול הפקידות בסניף לאחר שנאמר לי שעודכן להן כי אני לא שכירה. לפני כמה ימים קיבלתי מכתב מביטוח לאומי אשר אומר לי שאני נמצאת אצלהם בזכות של 600 ומשהו שקלים וש334 שקלים מהזכות כבר הועברו אליי לחשבון.
התקשרתי למוקד של ביטוח לאומי לברר מאיפה הזכות, וכיצד זה קרה, והיא אמרה לי בשיא התמימות לאחר כל המלחמות שלי עם הסניף והפקסים והכסף שביזבזתי ----"את מופיעה אצלנו כסטודנטית שכירה"!!! אלוהים אדירים האם זאת נראית לכם התנהלות תקינה??? מה שהולך שם בסניף זה פשוט בזיון וזלזול בתושב הקטן שדי חסר אונים לעומת המערכת בירוקרטית הישראלית!!
אין לי כסף ולא זמן במיוחד בתקופת מבחנים לבזבז על להסדיר את העניין שוב!! וגם מאיפה לי לדעת שהדבר לא יחזור על עצמו שוב, ובסוף הם "ייזכרו" שאני בכל זאת לא שכירה וגם יתחילו כמובן לשלוח אליי חובות ענקיים!! אני לא הולכת ליפול במלכודות הללו!! ולא רוצה לגמור עם חובות לאחר ששילמתי את החובות שלי כסטודנטית לא שכירה!..
הייתי מאוד רוצה לקבל תגובות מאנשים שנתקלו בבעיה דומה ועצות של מה לעשות הלאה על מנת להתלונן על הסניף, (כי פנייה לתלונות הציבור שלהם ממש לא נראה לי שהולכת לעזור)..
נזק כספי וייאוש ממערכת מזלזלת סוג הנזק :
השבה לתלונה מגוף בכיר מביטוח לאומי מההנהלה פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה