|
|
|
|
|
|
עיצומי עובדי הביטוח הלאומי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי ה - 4 לינואר 2006 החליטו עובדי הביטוח הלאומי לפתוח באופן ספונטני בעיצומים שבמסגרתם הם הפסיקו לקבל קהל ואחר כך במקביל השביתו את מערך התיקשורת . עיצומים אלו גרמו לי ולאזרחים רבים נוספים במדינה עוגמת נפש ופגיעה כלכלית שכן עובדי הביטוח הלאומי "כאילו עובדים" אבל למעשה הם לא מספקים את שירותיהם כנידרש . בתנאים אלו מתקבל מצב אבסורדי שלפיו עובדי הביטוח הלאומי ממשיכים לקבל משכורת ( כי הם מגיעים לעבודה ..... ) אבל למעשה לא מספקים את השירותים הדרושים לאזרחים על פי חוק . יש לציין שהעיצומים נמשכים עד לרגע זה ( 9 לינואר 2006 ) .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
יש לפצות את האזרחים שנפגעו וכן לקצץ את ימי העיצומי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל תחום פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום
אנו מאשרים קבלת פנייתך.
|
תגובה: |
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.
בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|
|