פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר דמי ביטוח לאומ עבור שנת 2009 דרף השירות האישי באתר הביטוח הלאומי de נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
המוקד הארצי והתמיכה הטכנית לשיורת האישי באנטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב2 למרץ ובעודנו מחפשת אחרי הדרישות להחזר דמי ביטוח לאומי בשנות עבודה קודמות באתר הביטוח לאומי >גיליתי לשמחתי הרבה שהושק שירות חדש דרך האתר של הביטוח הלאומ שיכול להקל עלי ולחסוך ממני זמן ואנרגה מיותרת ואכן מילאתי את הטופס כנדרש וקיבלת אישור שהוא נקלט במערכת לאחר שבועיים שאני מחכה למשוב לגבי הטפול בענין והסכום שמגיע לי (באתר כתוב שעם שליחת הטופס ישלח משוב מדי " לא קיבלתי כלום > התקשרתי לתמיכה הטכנית והם צינו שמהרגע שהטופס נקלט במערכת אין להם שום אחריות עליו ושאני צרכה לפנות למוקד הארצי *6050 ואכם זה מה שעשתי וההם החזירו את האחריות על התמיכה הטכנית של האתר ולאחר עשרות שיחות עם שני הגורמים נמסר לי שהמנלים תיאמו ביניהם וסוכם שהמוקד יטפל בעניין חזרתי למוקד ונסיתי למשך יממה לדבר איתם וכל פעם הם ניתקו לי את השיחה כאשר הקשתי את ת.ז שלי וכשניסתי לכנס דרך ת.ז של בעלי אכן נכנסתי וזה מוכיח שהם נתקו את השיחה במזיד ולא מתוך תקלה טכנית דיברתי עם הנציגה והצגתי את עמדתי ואת מרות רוחי מההתנהלות הבלתי מקצועית בענייני והיא ניסתה לעזור ואמרה שנתקבלה אצלה בקשה לתאום ולא להחזר והיא תטופל תוך חצי שנה ! ועוד הפעם הבהרתתי שאנ מילאתי טופס של החזר דמ ביטוח לאומי לשנת 2009 שבה עבדתי אצל שני מעסיקים דהנו אני לא בקשתי תיאום לשנה הנוכחית אלא לשנתיים קוד ואין טעם שהם יקחו עוד חצי שנה בטיפול בעניין כי אני בינתיים לא עובדת אצל שני מעסיקים וכנראה יש להם בעיה בקליטת הטופס .ועוד פעם כל גורם השליך את האחריות על הצד השני והאני נותרתי לבד בעניין
ומה שיותר מכל מציק לי שכשמישיקים יוזמה כל כך מבורכת על חשבוננו משלמי המסים כדי להקל עלינו ולייעל את השירות ברגש שמשתמשים אנו באותו שיורת נתקלים בחוסר תיאום מןחלט בין הגורמים השונים ובחוסר רצון לקבל אחריות על השירות . לאור זאת החלטת לפנות אליכם בתקווה שתעזרו בעניין
לבדוק מיידית את פנייתי ולחשב את החזר דמי הביטוח הלאומי עבור 2009 ולהפרישו בהתאם לחשבון הבנק ולעתיד לחסוך מאנשים את הסחבת שעברתי ע"י תיאום וחלוקת תחומי אחריות יעילה בין הגורמים השונים בביטוח לאומי פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מזכירות הסניף שם ותפקיד:
שייך לסניף חיפה תגובה:
יש להעביר לסניף חיפה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה