פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לביטול החוב הנקבע ללא הצדקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מבקש באופן דחוף לתחקר ולבטל את שינוי הבוצע ונשלח אלי בכתב ב 26.07.11 לגבי חוב שעפ"י הודעתכם נוצר בתקופה הקודמת בסה"כ 19,083.00 ₪. וכתוצאה מכך הופחתו תשלומי השלמת הכנסה ב 1200 ש"ח
להלן הסברים:
כלפני חודש קיבלתי מכתב ממחלקת זקנה ושאירים (12.07.11) על חוב שנוצר בסה"כ 3,349 ₪ ללא שום פרטים והסברים! פניתי באופן אישי לסניף ביטוח לאומי בנתניה ,דלפק מס' 7 (21.07.11) לבירור הסיבות החוב והפקידה בדלפק . נאמר לי שהחוב נוצר בגלל חוסר מכתב על סיום עבודתי ב חברת ALPHA ,ושם עשיתי את העבודה חד פעמית וקיבלתי סה"כ 780 ₪ - ללא חריגה בתקנות ביטוח לאומי.
באותו יום דאגתי להביא ממעסיק את מכתב לסיום עבודתי לפי תאריך הסיום בפועל והעברתי לאותה פקידה.
היא אמרה שהעניין הסתדר והכול בסדר אך סירבה לתת לי אישור בכתב והמכתב בהתאם אני אקבל ממחלקת זקנה ושאירים.
בעוד זמן קצר קיבלתי את המכתב השני והחוב "קפץ" ל 19,083 ₪ ללא שום פרטים והסברים!
בפעם השלישי הלכתי אישית לסניף נתניה (ב 11.08.11) כדי לברר את הסיבות לחוב המוזר.
ביקשתי לאפשר לי לפנות לפקידה שעובדת במחלקת זקנה ושאירים אך בקבלה לא נתנו לי לפנות למחלקה האחראית ושלחו אותי לגב' רונית חיות במודיעין.
במתרה לברר את סיבות לחוב הבאתי את כל תלושי משכורת שלי החל מ 01/2010 ועד 06/2011 כהוכחה שלא חרגתי את גבול המותר להכנסה חודשית! -1866 ₪ במהלך 2010 ו 1905 ₪ ב 2011
במשך כ-20 דקות גב' רונית חיפשה במאגר הממוחשב את הסיבות להוצאת החוב ולא הצליחה לתת לי את התשובה!
עקב אי קבלת שום תשובה ברורה במודיעין ביקשתי שוב לאפשר לפנות למחלקת זקנה ושאירים, אך שוב לא קיבלתי את האישור לעלות לשם.
הנני מוכן להבין על סיכוי לטעויות במערכות מידע של ביטוח לאומי אך לא מקובל עלי אי מתן שום הסבר ברב פניות באופן ישיר לסניף ובאותו זמן ביצוע צעדים חד צדדיים להורדת השלמת הכנסה וזכויות לרכישת תרופות לפני בירור ואימות הנתונים!
לפיכך אבקש באופן דחוף לבצע את הבירור מידע ולשלוח אלי את התשובה והסברים בכתב.
במידה ויבוצע הורדת הסכומים כפי שכתוב במכתבכם מ 26.07 (תיק 31280642/5-4-0) אאלץ לנקות בצעדים משפטיים על עוגמת נפש שניגר מאופן טיפול לא הוגן במוסד לביטוח לאומי והפסדים כספיים ללא הצדקה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב הנקבע ללא הצדקה פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מזכירות הסניף שם ותפקיד:
לא שייך לסניף רמלה תגובה:
יש להעביר התלונה לסניף נתניה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה