|
|
|
|
|
|
קבלת מסמך אישי מארכיון הבטוח הלאומי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נזקקתי למסמך מארכיון הבטוח הלאומי. מסמך הנוגע לבעלי ז"ל. מסמך משנת2003.4
לאחר שעברתי את כל התהליכים הנהוגיםת הובטח לי שהמסמך הישן , שאינו רשום במחשב הרגיל יגיע לידי. לא קיבלתי תשובה. בקשתי את עזרתה של מתנדבת מהבטוח הלאומי , והיא והפקידה מהבטוח הלאומי חיפשו ולא מצאו, כיון שהמעבר מהשיטה האנלוגי ל-דיגיטלי אינו מאפשר מציאת המסמך. מהמוסד לבטוח לאומי לא קיבלתי שום תשובה רישמית.
היתכןן שאין אפשרות לקבל מסמך בן - 8 שניםמהארכיון?
|
תמיהה מאזרח הזקוק לעזרה ממשרד ממשלתי. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
הנהלת הסניף |
שם ותפקיד: |
לא שייך לסניף רמלה |
תגובה: |
יש להעביר לסניף תל-אביב הסניף המטפל |
פתרון: |
|
|
|