פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיצבת זיקנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת השנה הנוכחית הגעתי בשעה טובה לגיל 67. אני פנסיונר של חברת בזק. פרשתי מהעבודה לפני למעלה מעשר שנים. קיבלתי מהביטוח הלאומי טפסים מתאימים אותם התבקשתי למלא, כך שאוכל ליהנות מהקיצבה, עשיתי זאת ללא שהיות והעברתי הטפסים הממולאים כדבעי לסניף הביטוח הלאומי ביפו. כעבור כחודש קיבלתי איור לזכאותי ואכן התחלתי לקבל קיצבה בהתאם. יחד עם הקיצבה נאמר לי שמתחיל מועד קבלת הקיצבה, אני פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי וביטוח בריאות וכי עלי לדווח על קבלת קיצבת הזיקנה למשלם שכר הפנסיה שלי, קרן מקפת. כאן התחילה הסגה הבלתי נגמרת של הביורורטיה. קרן מקפת ביקשה ממני איור של הביטוח הלאומי. המצאתי להם איור בדבר קבלת קיצבת זיקנה החל מתחילת 2012, אלא שזה לא סיפק את דרישותיהם. הם ביקשו טופס מסויים אותו אוכל לקבל בביטוח הלאומי. פניתי לביה"ל והם אכן המציאו לי את הטופס. שלחתי אותו לקרן מקפת. אותו דבר התבקשתי לעשות גם עם ביטוח הבריאות. ואני שואל, למה? למה, הביט"ה לט יכול לפנות מבעוד מועד לכל הגופים המעורבים וליידע אותם בכל הזכויות להן זקאי הגימלאי. הן כל השנים, ידע הביט"ה לנכות משכר הפנסיה את מלוא התשלום כפונקציה מגובה השכר כמו"כ נוכה משכרי ביטוח בריאות בהתאם. מדוע היום הביט"ה לא יכול להקל על הגימלאים ולהעניק להם שירות אוטומטי כמתבקש בחברה מתוקנת.
אגב, התרעתי על כך בפני הביט"ה וקילתי תשובה ארוכה ומפורטת שמאחוריה אין ולא כלום.
תודה על טיפולכם לקידום הנושא לטובת כלל הגימלאים במדינה.

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלת הסניף שם ותפקיד:
לא שייך לסניף רמלה תגובה:
שייך לסניף בת ים / יפו נא להעבירלסניף המטפל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה