פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות לקוי ואי מתן מידע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
15-03-12


לכבוד: פניות הציבור ביטוח לאומי
הנדון : שירות לקוי

שלום וברכה,
שמי מירב ברסקי, מספר תעודת זהות: 039211701 .
פניתי כיום למוקד הטלפוני *6050 על מנת לקבל מידע על : הארכת חופשת לידה .
ענה לי נציג בשם : עמאר . שחוץ מאשר לדבר בצורה שאינה הולמת נציג לא תרם בכלום .
בכל רגע קרה לי גברתי וגם שביקשתי כי יקרה לי בשמי מירב .. סירב לעשות זאת והמשיך לקרוא לי גברת ,גברת..או גברת מירב. ביקשתי לקבל מידע על הארכת חופשת לידה, מאיזה תאריך ? מכיוון שילדתי ב23.12.11 ואיני מבינה מה הסיבה לעדכון חופשת הלידה מ4.11.11 . כאשר אני נמצאת בשמירת הריון מתאריך :20.09.11 . עמאר סירב לתת לי תשובות . ופשוט אמר כי .."זהו החוק.." ביקשתי לדעת היכן החוק ? אמר כי באתר . אמרתי לו שאני באתר ואיני רואה זאת. וכי אשמח לעזרתו בנושא זה . מסר כי הוא לא ביטוח לאומי וזה אינו מתפקידו לעזור לי . לאחר שלא עזר לי ביקשתי לשוחח עם מנהל און ליין, סירב לתת מנהל ואמר כי אמתין 3 ימים למנהל שיחזור אליי. אמרתי כי אני מסרבת בתוקף להמתין לשיחת מנהל וכי אמתין על הקו. הנציג עמאר השתמש בפרטי האישיים כנגדי . מסר כי אני עובדת תקשוב ואני יודעת איך זה עובד. באיזה חוצפה נציג משתמש בפרטיי האישים ומעלה זאת בשיחה כנגדי ? אני חושבת שבאמת כשלתם במתן השירות.
ברגעים ארוכים של המתנה אני רושמת את הפקס ועדין ממתינה לשיחת מנהל למעלה משעה . כנראה שהחליטו לשים אותי על HOLD ולא לענות לי . בינתיים , בקו השני התקשרתי שוב ענתה לי מייסא ומסרה כי מנהל בשיחה קודמת וברגע שהקו יתפנה השיחה שלי היא הבאה בתור....
קרוב לשעתיים אני ממתינה .
אשמח לעזרתכם
1. להבין מה הסיבה לכך שחופשת הלידה נחשבת מ9.2.11 כאשר ילדתי 23.12.11 ויצאתי לשמירת הריון מ20.09 אשר נדחתה (בטיפול מול עו"ד) ומה ניתן לעשות כדי לשנות זאת? מכיוון שזה בוצע ללא הסכמתי וידעתי . וכעת איני יכולה לנצל את מלוא הארכת חופשת הלידה עפ"י חוק.
2. מה עליי לעשות בנוגע להארכת חופשת הלידה?
ממתינה לתשובתכם, מירב ברסקי
עוגמת נפש סוג הנזק :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלת הסניף שם ותפקיד:
לא שייך לסניף רמלה תגובה:
יש להעביר לסניף המטפל - סניף מגדל העמק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה