פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שמירת הריון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני מטופלת מעל שנה במרפאת נשים אצל מומחית לגניקולגיה (ד"ר רעיה גקמן) לאחר 2 הפלות חוזרות. במהלך השנה בוצעו בדיקות מקיפות לבירור סיבת ההפלות. לאחר טיפול רפואי וטיפול פוריות כשנה לאחר אי פוריות, טיפול תרופתי של איקקלומין ואוביטרל נכנסתי להריון תאריך וסת אחרון 27.1.2012. בתאריך 3/4/12 ביקרתי שוב אצל דר' רעיה גקמן, היות ויש היסטוריה של 2 הפלות חוזרות עובדה זו מגדירה את הריוני כהריון בסיכון גבוהה. לאחר בדיקה ולאור כאבים ולחצים בבטן התחתונה, החליטה הרופאה לא לסכן את העובר ואותי ולאשר לי שמירת הריון מתאריך 4.4.2012-30.6.2012(מטופלת בטיפולי תמיכה אינטנסיביים הכוללים - זריקת אוביטרל פעם בשבוע,כדור ליום של אסטרופם ו-2 נרות ביום של פרוגסטרון),טיפול התמיכה נמשך עד לשבוע ה12 בהריון.
לאחר חודש של מנוחה בבית כמתבקש לפי נוהלי ביטוח לאומי(בתאריך 9/5/12) - הגשתי את האישור הרפואי בנוסף לכלל הבדיקות שהתבצעו עד ליום זה.
בתאריך 17/5/12 התברר לי ע"י אתר המידע האישי של ביטוח לאומי כי נשלח אליי מכתב.
לאחר המתנה של כ-7 ימים ואי קבלת מכתב בדואר ישראל - יצרנו קשר עם המוקד הטלפוני,ובשיחה נאמר לנו כי עלינו להמתין עד 10 ימים.
לאחר שהמתנו והגיע כבר תאריך 30/5/12,נגשתי לשסניף ביטוח לאומי בנתיבות - שם ביררו והודפס לי המכתב במקום.(תאריך הוצאת המכתב הינו 17/4/12 - הגשנו טפסים בתאריך 9/5/12 - התאריך אינו נכון ואינו הגיוני),במכתב נאמר כי : לפי חו"ד של רופא מטעם ביטוח לאומי הסיבות שבשלן ניתנה השמירה אינן עונות על ההגדרות של שמירת הריון הקבועות בחוק - ואם ברצנוננו ניתן לקחת ימי מחלה בתשלום או להביא חו"ד נוספת מרופאת הנשים המנמקת את סיבות היציאה לשמירת הריון.
בתאריך 7/6/12 - דרך אתר המידע האישי התבשרנו כי נשלח מכתב (גם למכתב זה אין זכר בתיבת הדואר שלנו),
ובו נאמר כי תביעתנו נדחית היות ועברו 21 יום מה-17/5/12 ולא המצאנו תשובה מאת הרופאה המומחית לפנייתם. מיותר לציין כי את המכתב קיבלנו רק ב30/5/12 לאחר שפנינו פיזית לסניף בנתיבות.
בתאריך 12/6/12 נפגשתי עם הרופאה המומחית לביקורת, בשבוע ה-15,במהלך בדיקת סקירת מערכות ראשונה (US) צוואר הרחם היה באורך 30 מ"מ,קצר מהרגיל!,ויכול לגרום ללידה מוקדמת - מה שמחייב מנוחה.
לאחר שבועיים של מנוחה וטיפול בפרוגרסטרון
בוצע US נוסף צוואר הרחם ארך ל-46 מ"מ.
באותה הבדיקה נמצא כמו כן כי השלייה אחורית,נמוכה,ולא מכסה את פתח צוואר הרחם - סימפטום נוסף שמעלה את הסיכון להריון,שמלכתחילה מוגדר בסיכון גבוהה.
כל הממצאים הנ"ל הועברו לביטוח הלאומי בדרישה חוזרת מאת הרופאה המומחית לקבלת שמירת הריון.
ב-13/6/12 הוגשו הטפסים הנ"ל לביטוח הלאומי.
ב-30/6/12 מופיע באתר המידע האישי כי התביעה נדחתה בשנית מהסיבה כי לא הפסקת לעבוד בהיותך בהריון????,
בתאריך 3/7/12 נגשנו לסניף ביטוח לאומי בנתיבות, שם שאלנו מה פשר התשובה התמוהה והאם להביא אישור מהמעסיק על הפסקת העבודה מה-4/4/12.
הפקידה יצרה קשר עם מנהלת תחום אמהות בבאר-שבע, והיא ענתה כי התשובה שבאתר איננה נכונה,והסיבה לדחייה היא רפואית ולא עקב אי הפסקת עבודה,יש בעיה במערכת והיא מייצרת סיבות שגויות.
לאחר שפנינו לסניף - יצא מכתב ובו נרשם כי רופא הביטוח הלאומי החליט לדחות את התביעה לגימלה .
במידה ונרצה לערער על החלטתו ניתן להגיש תביעה לבית הדין לעבודה, ופרטים על זכאות לייצוג מהלשכה לסיוע משפטי.
כד כאן סאגת טיפול המוסד לביטוח לאומי באשה צעירה אשר חוותה 2 הפלות בהריונות קודמים ואינה מוכנה לסכן את עצמה או את העובר!!,מדובר באשה עודבת,תורמת לחברה אשר משלמת לביטוח הלאומי מדי חודש בחודשו.
בנימה אישית יותר - ניסיון במוסד לביטוח לאומי לדלל את דורשי הזכאות לשמירת הריון ע"י מסע טרטורים הינו מגעיל ודוחה!,
אודה לכם אם תעזרו לי בדרישתי הצודקת לקבלת שמירת הריון.
בברכה,

כספי סוג הנזק :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
הנהלת הסניף שם ותפקיד:
לא שייך לסניף רמלה תגובה:
בשיחת טלפונית עם הפונה גר בנתיבות
נא להעבירלסניף נתיבות / באר שבע
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה