פרטי התלונה

תלונות ביטוח לאומי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ביטוח לאומישעות פתיחה ביטוח לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לפניות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
באופן קבוע, (מזה למעלה מ 20 שנה), אני פונה, בכל תחילת שנה לסניף המוסד לביטוח לאומי, לשם קבלת אישור על תשלומי קצבת נכות של אשתי, בשנת המס הקודמת.

באותו אופן קבוע, (למרות שלפי דעתי, הם מחוייבים, בדיוק כמו כל מעסיק, להמציא את האישור, הדרוש לצורך דו"ח מס הכנסה). הם לעולם לא מתייחסים.

נדרשים בזבוז של הרבה שעות עבודה, מכתבים, תלונות למבקר המוסד, עד אשר מועילים בכלל להגיב. כך הדבר כל שנה.

כל הנושא תמוה, ויש בו ריח של זלזול מוחלט , מצד פקידים, שמרגישים, לצערי תחושת "עבד כי ימלוך", משום שהשרות הזה הוא:
א. מחויב על פי חוק
ב. לא גוזל מאותו פקידון יותר מ2-3 דקות של הקלקה על המחשב.

כל הדיבורים הרמים על "ממשל זמין" ועם הפנים לאזרח, הוכחו כדברים בטלים ועורבא פרח.
בשנה שעברה, לאחר 6 פניות רצופות ף פניתי למבקר המוסד, וקבלתי את האישור בתוך יומיים. זה רק מוכיח את טענתי!!

אני מבקש להזכיר, כי על פי תקנות מנהל המדינה, על כל פקיד ממשלתי, להשיב על כל פנייה בתוך 45 יום!!

זו רק דוגמה אחת. אותו חוסר התייחסות, מגלים גם למשל רשמת מאגרי המידע, שמשום מה, לא נאה לה לענות לפניות ותלונות על שימוש לא חוקי ועבירות על חוק מאגרי המידע, מנהל מקרקעי ישראל, שגם פקידיו שוכחים, שהם משרתי ציבור וכן הלאה.

אני מוכן להעמיד לרשותכם, את כל החומר הרלבנטי, בפרטי פרטים, על מנת להוכיח כל טענה, שטענתי בפנייתי זו, כלפי כל אחד מן הגופים המוזכרים.
לנער את הישנים ולהעמיד אותם על מקומם. פתרון נדרש :

ביטוח לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
המוסד לביטוח לאומי שם ותפקיד:
שלום



אנו מאשרים קבלת פנייתך.
תגובה:
אנו נפנה לגורמים המתאימים לצורך קבלת פרטים.

בהתחשב במגבלות חוק הגנת הפרטיות נשיב ישירות לפונה בתום הבירור.



בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה