פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טבע נאות - נעליים חד פעמיות נושא התלונה:
פבלובסקי ליובוב שם/כינוי:
‏יום שישי ‏28 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.11.14 רכשתי זוג מגפיים (דגם קלאודיה) של טבע נאות, בסך 400 ש"ח,בסניף קניון בת ים.
יום אחד, כשבוע וחצי ממועד הקנייה, לאחר הליכה בגשם, עם מטריה, במשך כ-5 דקות בלבד, הנעליים נרטבו כולן והתעוותו. לקח להן יומיים להתייבש, וכשראיתי שאכן לא חזרו לצורתן למרות שטיפלתי בהן כמו שתמיד טיפלתי בכל נעל עור אחרת שנרטבה (כמו לשים בפנים נייר יבש ולהחליפו כל פעם שספג מים וכד') החלטתי לקחת אותן בחזרה לחנות.

בתאריך 28.11.14 הגעתי בחזרה לחנות ודרשתי זיכוי על הנעליים הפגומות. המוכרות טענו שאין באפשרותן לתת זיכוי ללא אישור מיוחד של החברה ושהן צריכות לשלוח את הנעליים הפגומות בחזרה למפעל ולחכות לתשובה. אמרתי בפרוש, ומספר פעמים, שאני מעוניינת בזיכוי.
המוכרות אמרו שרשמו את בקשתי אך עליי בכל זאת לחכות לתשובה מהמפעל. ככשאלתי אותן לאן הנעליים נשלחות, מה הכתובת והשם של אותו המפעל, הן טענו שאינן יודעות (!)

בתאריך 4.12.14 קיבלתי שיחה מהחנות ונאמר לי שהנעליים חזרו מ'תיקון נגד חדירת מים' ושעליי להגיע לקחת אותן (!)
הגעתי לחנות וראיתי את הנעליים שנראו בדיוק כפי שנמסרו לחנות לפני שבוע - חסרות כל צורה. היו מוכרות אחרות בחנות: אחת מהן, דוברת רוסית ונועלת את אותו זוג מגפיים כמו שלי, התחילה להגיד לי שהיא נועלת אותן מאוגוסט (אל תשכחו שמדובר במגפיים) ושאין מה לעשות זו עבודת יד והן אינן מיועדות לגשם (!)
כששאלתי את המוכרות למה בכלל החזירו לי את הנעליים במקום לתת לי זיכוי שביקשתי, הן טענו שהמוכרת שקיבלה אותן ממני 'לא הבינה את בקשתי'. שוב שאלתי לאן נשלחות הנעליים בשנית ולא קיבלתי תשובה אך אותה המוכרת גם התחילה להפחיד אותי בכך שהמנהל האלמוני אליו נשלחות הנעליים עלול להחזיר לי 'מכתב אהבה' בו יסביר שהנעליים הנ"ל 'לא מתאימות למים' ולכן אין מקום לתלונה מצדי.

בתאריך 11.12.14 ביקרתי בחנות בפעם האחרונה, שם נאמר לי שהמנהל בחו"ל ולא ידוע מתי יחזור ומתי, אם בכלל, יטפלו בבקשתי.
בינתיים כבר עבר חודש ואין לי לא מגפיים לחורף ולא כסף לזוג חלופי.
תתביישו לכם טבע נאות ותפסיקו לשחק מחבואים עם הלקוחות שלכם ברגע שהמוצר שלכם התגלה כפגום.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה