פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי טבע נאות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי כפכפי טבע נאות מהסניף שלהם ברעננה(קניון רננים) ולאחר 3 שבועות בערך שמתי לב שהרצועות נפתחו וכן שהאבזם מוציא צבע שחור על הכפכף שצבעו תכלת.פניתי לחנות לתיקון ורק כעבור 3 שבועות החזירו לי את הכפכף בטענה שאין מה לעשות עם הצבע עליו ואת הרצועות תקנו רק בצד אחד.
לא הסכמתי לקבל את הנעל אך המנהלת של החנות אמרה לי שהיא תדבר עם שירות הלקוחות ותנסה לפתור את זה. ושאני אתקשר גם לשירות הלקוחות.דיברתי בשירות לקוחות עם אחת ששמה ציפורה ספרתי לה הכל וגם הבנתי שמהחנות ברעננה דיברו איתה.היא לאחר התייעצות(עם המנהלת איריס) אישרה לי להחליף נעל ובקשה ממני להודיע לה היכן אני רוצה להחליף.לאחר יומיים התקשרתי אליה להודיע לה שאני רוצה להחליף בטבריה.היא שאלה אותי על הנעליים שאני מחזירה אם הלכתי איתם ואמרתי לה שכן וגם אמרתי לה לפני כן.ואז היא אמרה שהם מחליפים רק כאלה שלא נעלו אותם. היא טענה שלא אמרתי לה ודברה שוב עם סניף רעננה ,ואמרה בטלפון שאני משקרת . רק אחר כך היא נזכרה לבדוק ביומן שלה את כל הפרטים על המקרה וראתה שאכן המנהלת אישרה לי ושכן אמרתי לה שהלכתי איתם. ועדיין בסוף השיחה היא אמרה שלא מגיעה לי שיחליפו לי אבל הם יחליפו כי איריס אמרה.והיא תודיע לחנות בטבריה שאני אגיע.
כשהגעתי היום לסניף בטבריה שאף פעם לא הייתי בו.ברגע שאמרתי לאחראי(ששמו הוא איציק) שבאתי להחליף את הנעל הוא אמר לי ישר בתוקפנות ועויינות לא מגיע לך שיחליפו לך את הנעל אבל אנחנו נחליף קחי מה שאת צריכה ותלכי את "לקוחה בעייתית" הוא בייש אותי ליד לקוחות והמשיך להקניט אותי וכשבדקתי את הנעל שאני רוצה הוא התעצבן ואמר שהוא לא ישרת אותי ואמר לי שהוא לא חייב לי כלום ולא קניתי אצלו ומצידו שאני אקח את השם שלו ושהוא עובד כבר 28 שנים בחנות ואני לא יודעת יותר טוב ממנו על הדגמים.
אני בכל זאת הבלגתי וניסיתי להתעלם מהיחס המשפיל אבל היה קשה ניסיתי להסביר לו וכו' אבל הוא לא הקשיב.
כנראה שמשירות הלקוחות או המנהלת של החנות אמרה לו משהו והוא בשל כך התנהג לא יפה.
לאחר כמה שניות מההחלפה בדקתי את הכפכף החדש לראות שהרצועות בסדר ולהפתעתי הרבה הם לא היו מודבקות טוב וחזרתי אליו הוא לא הסכים לשמוע ולקח לי את הכפכף החדש ואמר לי לצאת מהחנות.בסוף לקחתי את הנעלים החדשות והלכתי.
אני מאוד נפגעתי מהיחס של טבע נאות כעסתי עליו ואמרתי לו שהוא חוצפן ושככה לא מתנהגים לבני אדם וקל וחומר ללקוח.יצאתי מהחנות כולי רועדת ובוכיה.
מה גם שמבחינתו הוא חושב שהוא התנהג הכי בסדר ושאני הייתי הבעייתית וחסרת הנימוס.
מבחינתי היתה לי עוגמת נפש מכל הסיפור הזה.אם הייתי יודעת לא הייתי קונה אצלם. וגם הכסף ששלמתי על נעל שאמורה להחזיק מעמד כמו שצריך לאחר בערך 3 שבועות .אבל זה בכלל לא מעניין את טבע נאות .שלא לדבר על זמן מבוזבז של שיחות ושירות לקוחות שלא יודע לעשות את העבודה שלו. חצי מהקיץ כבר עבר ורק עכשיו אני יכולה ללכת עם הכפכף שהוא גם לא בדיוק טוב אבל אני כבר אתקן אותו לבד ולא דרכם.

עוגמת נפש סוג הנזק :
לנקוט צעדים נגד היחס הזה,לפרסם את השירות הלקוי שלהם בכדי שינהגו ביותר סבלנות ללקוחות ויתחשבו.וכן פיצוי הלקוח על היחס הלא צודק . פתרון נדרש :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה