פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים באיכות ירודה פלאס שירות לא תקין בכלל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי מלי רציתי לשתף במקרה מעציב.
לפני כשבועיים רכשתי בטבע נאות- עזריאלי .במיטב כספי כ700ש"ח ליתר דיוק.
זוג מגפיים. כבר באותו יום נשחקה הסוליה ובמשך כשבוע ישבו המגפיים בבית בלא שימוש.
ביום שישי האחרון הלכתי לחנות שמחה וטובת לב עם המגפיים והחשבונית, מה רבה היתה הפליאה שהם צריכים לשלוח את הגפיים לשירות לקוחות ורק אז יבררו מה איתם יש לציין כי המנהלת או המוכרת ענת גם התפלאה שאני רוצה להחזירן.כאילו זו בקשה מוגזמת לשלם סכום כסף נכבד ולצפות למוצר איכותי?!
אתמול יום ראשון ה15.3 והיום יום שני 16.3 התקשרתי ח-מ-ש פעמים לשירות לקוחות כל פעם בשעה אחרת בין 8 ל16 בשעות שהם אמורים לפעול והשארתי ח-מ-ש הודעות.ואפחד לא חזר אליי. זה שירות ממש לא טוב. ואני יודעת על מה אני מדברת בתור עובדת ברשת מסויימת .אצלנו זה לא היה עובר.
למעשה כרגע אני נטולת מגפיים ללא מענה מהגורמים המטפלים. והכי חשוב ללא זיכוי.
זה בעיקר גורם לי לתהות האם אני באמת מעוניינת להמשיך ולרכוש נעלי טבע נאות או להפרד לא כידידה.
תודה ויום טוב.
מלי.

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה