פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפכפים שנקרעו נושא התלונה:
מרד לימור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/5 רכשתי כפכפי אצבע בסכום לא מבוטל של 299 ש"ח.
כעבור חודש אצבעון נעל שמאל נקרע,הגעתי עם הכפכפים לחנות בסניף בקריון וביקשתי להחליפם מכיוון שנרכשו אך ורק חודש לפני ,המוכרת אמרה לי שעליה לשלוח אותם לבדדיקה במעבדה ועליי להמתין עד 14 ימי עסקים והפנתה אותי לשרות לקוחות ואף הסכימה איתי שכפכפים שנרכשו לפני כחודש לא אמורים להיקרע ושיש להחליפם.
כעבור יומיים יצרתי קשר עם ג'קי משרות הלקוחות והסברתי לה את הבעיה וביקשתי שתחליף את הכפכפים היא מצידה חזרה ואמרה שלפי התקנון יש אחריות על הנעליים לתיקונים עד שנה מהקנייה ושאם ניתן לתקן הם לא מחליפים.
אמרתי לה שנעל שנקרעת אחרי חודש כנראה ניקנתה פגומה ,כמו כן זו לא נעל שנקנתה בשוק אלא בחברה גדולה בעלת שם ושאמורה לספק מוצר מושלם תמורת 299 ש"ח ,ביקשתי ממנה לחשוב מעבר לתקנון האפור שאחריו היא עומדת
ולהחליף את הנעל ,היא לא הסכימה בשום אופן ,כמו כן מדובר בזמן רב שבהם הכפכפים לא אצלי בגלל הבדיקה והתיקון שלהם ולי אין במה ללכת בימי הקיץ החמים.
כספי,עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את הכפכפים לאלתר או להשיב לי את כספי פתרון נדרש :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה