פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר לא איכותי ובעיית שירות מתמשכת נושא התלונה:
חייק יפית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעת שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2008 רכשתי -מגף שעלה לי 480 ש"ח נאלצתי לאחר שימוש אחד להחזיר לחנות לתיקון עקב בעייה של רצועה נופלת בגלל כפתור שניפרם. רק כעבור שבועיים הושלם התיקון ואז ראיתי ש"בדרכה" של הנעל חזרה מהתיקון ניפרם הכפתור בנעל השנייה וכך קרה ששוב נאלצתי להמתין שבועיים. כעבור זמן קצר ולאחר שימושים בודדים בלבד שניתן לספור על כף יד אחת שוב חזר המקרה והפעם לא הסכמתי לתיקון. שוחחתי עם נציגת שירות לקוחות של החברה שביקשה שהעביר אליה את הנעל באמצעות הסניף וכך עשיתי אולם מנהלת סניף גבעת שמואל החליטה אחרת ושלחה את נעל לתיקון ולא חזרה אלי מאז. כעבור יותר מחודש פניתי לשירות לקוחות ואז בדקו ואמרו לי שהנעל תוקנה ושאני אגש לסניף לקבלה. דיברתי עם מנהלת הסניף והבהרתי שמראש לא הסכמתי שוב לתיקון ואני לא מוכנה לטרטור החוזר הזה. היאו במקום להתנצל צרחה עלי שאני חוצפנית. פניתי מיד לשירות לקוחות עם כל הסיפור,אמרו שיבדקו, זה היה ב 21.7.09 ועד היום לא חזרו אלי
גם עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה