פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת נעליים ברשת חנויות טבע נאות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

קניתי זוג נעליים בחנות טבע נאות אחרי החלטה להוציא סכום כסף לא מועט על נעליים "נוחות".
ביום למחרת קניית הנעליים הלכתי איתם ליום עבודתי , שאני חייב לציין שבמקום עבודתי קיים שטיח מקיר לקיר.(תכף תבינו למה).
באותו היום ממש סבלתי מה"נוחות" של טבע נאות והחלטתי שאני לא מעוניין בנעליים אלו יותר ולהחליפם.
כעבור שבוע ימים ניגשתי לאותה החנות שממנה רכשתי את נעליי וביקשתי ממנהלת החנות לתת לי פתרון חלופי לזוג הנעליים הלא נוחות שרכשתי או החלפה לזוג נעליים אחרות .
אני חייב לציין יחס מנהלת החנות היה מזלזל ולא שירותי,פתרונה היה להרחיב את הנעליים או לא כלום,מכיוון שהלכתי איתם !!!
הסברתי למנהלת החנות כי אינני מעוניין בנעליים אלו והיא הפנתה אותי לשירות הלקוחות שלהם ושלחה את נעליי לשירות הלקוחות בהסבר שיפנו אליי במהלך היום יומיים הקרובים.
כמובן שלא קיבלתי שום פנייה משירות הלקוחות של טבע נאות אלא הייתי צריך ליצור קשר מולם.שירות הלקוחות טענו שעדיין אינם קיבלו את נעליי ויצרו איתי קשר בהקדם האפשרי.
לאחר שבוע ימים יצרו מולי קשר חנות הקריון ולא שירות הלקוחות בטענה שנעליי הורחבו ולא ניתן לעשות שום דבר מעבר לכך.
אני מרגיש שזרקתי 430 ש"ח לפח מכיוון שאינני לנעול את זוג הנעליים האלו, ואני מרגיש שלא ניתן לי פתרון ממשי.
אשמח לעזרתכם בנושא,
תודה מקרב לב
אלצפן אוהד

עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי או החלפה לזוג נעליים אחרות פתרון נדרש :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה