פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים לא נוחות ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים כתובת:
ממילה ומלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי סיגלית מזה שנים אני רוכשת נעלי טבע הנחשבים לנעלי נוחות ניכנסתי כדרך קבע לקנות לי נעלים ומיד לאחר מדידה של שלושה זוגות בחרתי לי זוג הנראה לי נוח יצאתי מהחנות שמחה . למחורת הלכתי איתם לעבודה ולאחר שעתים הרגשתי כאבים ברגלים ומיד החלפתי אותם לנעלי טבע "הישנות שלי" וכך במשך 3 ימים הרגשתי כאלו אני יחפה ואנני נועלת נעלים כלל וכאבי תופת בכפות הרגלים לא הבנתי מה קרה כי תמיד אני נועלת נעלי טבע ומעולם לא קרה לי דבר כזה.התקשרתי לחנות בממילה שם רכשתי את הנעלים וסיפרתי לה מה קורה לי והיא אמרה לי שאנעל אותם ובעוד 3ימים אני יתרגל ולצערי הרגלים המשיכו לכאוב התקשרתי שוב לחנות בממילה והיא ביקשה שאני יגיע פיזית לחנות על מנת שהיא תראה וכך היה ולאחר שהיא ראתה את כף הרגל הנפוחה והאדומה המוכרת ביקשה שאני יביא את נ הנעלים והיא תשלח אותם לחברה עלי לצין שהנעלים נפתחו מסביב לרצועות דבר שכרגע הוא כביכול שולי לקחתי לאחר 6ימים את הנעלים אשר כלל לא נהנתי מהם לחנות בקניון מלחה ניגשתי לאחראית המשמרת שמה מסלחה עים הנעלים ומכתב+החשבונית וביקשתי ממנה להעביר אותו לשירות "הלקוחות .עוד באותו היום ניסיתי להשיג טלפונית את שירות הלקוחות של טבע אך כמובן הדבר לא עלה בידי ולמחורת השארתי במענה הטלפוני הודעה וכשראיתי שלא חוזרים אלי הגעתי לפקידה והיא קישרה ביני לבן מנהל הרשת עמי שוחחתי איתו והוא ביקש שאני יחכה עד שהנעלים יגיעו אליו השארתי את הנעלים ב_29|6 בחנות .וכשהבנתי שהנעלים נשלחו ניסיתי שוב ושוב לנסות ול השיג את שירות הלקוחות אשר לא חוזרים ולא עונים אז למה קים שירות כזה בכלל? ועלי לצין שאחראית המשמרת במלחה לא כתבה בטופס התיקונים את בעית חוסר הנוחות וכאבי הרגלים שלי אלה רק שהנעלים נפתחו צינתי את הדבר בפיה והיא אמרה לי שכרגע יש לה לקוחות והיא תצין את ענין חוסר הנוחות ושהיא תשלח את המכתב שלי ושאני לא ידאג.ובשעה טובה הצלחתי להשיג את מר אלי מנהל שירות הלקוחות והוא על ידי מספר טופס התיקון שלי אמר לי שהנעלים נמצאים בבדיקת מכון התקנים שאלתי גם עים המכתב ששלחתי הגיע והוא לא הבין על מה אני מדברת היום בתאריך 15|7 הגעתי שוב לאלי והוא ענה לי שהנעלים יצאו היום מהחברה אלי מתוקנות ביקשתי ממנו שלפחות יוסיפו לי עוד סוליה למטה על מנת שאני לא ירגיש את הרצפה ואולי כף הרגל לא תכאב נענתי בשלילה כועסת חיגתי לפקידה והיא העבירה לי את עמי ועמי ענה לי שהנעלים בכלל לא הגיעו לשירות הלקוחות אלה לסנדלר ואם לא קיבלו שום מכתב והחשבונית לא הגיעה כמובן בגלל שהחשבונית צירפתי אותה למכתב והוא לא יכול לזכות אותי בגלל שנעלתי את הנעלים והיא אפשר לעשות כלום שאלתי היא נכון שנעלתי את הנעלים במשך 6 ימים ולא רצוף אבל ציפתי מחברה כזו מכובדת וגדולה אשר נחשבת "לנעלי נוחות " דבר אשר אני כיום מפקפקת בו שמלפנים משורת הדין תזכה אותי על כול העול שנגרם לי ועוגמת הנפש הרבה ושיחות רבות ובעיקר על חוסר תקשורת מלכתחילה בין עובדי החנות ועד למפעל אני גם דרשתי מעמי את החשבונית שלי לא היתה לא תשובה על כך את החשבונית דרשו ממני בחנות על מנת שישלחו את הנעלים אני לצערי הפסדתי 300 שקלים אבל טבע הפסידה לקוחה טובה ואמיתית שזו תלונתה הראשונה גם אני משרתת את הציבור מזה כ20 שנה ולא ניתקלתי ביחס מזלזלל וקר לדעתי אלי משירות הלקוחות חדש ולא מיקצועי כלל ותשובות כמו שהוא ענה לי למשל מי הכריח אותך להיכנס לחנות ולקנות ? הרי הוא מתפרנס מאחת כמוני !
עלבון סוג הנזק :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה