אי החלפת מוצר פגום |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי רכשתי לי נעלי כפכף טבע נאות . אני בתחילת ההריון וקיבלתי המלצות חמות לנעול את הנעל הזאת בהריון כי היא תומכת בעמידה ושומרת על איזון וכמובן מאוד נוח ללכת איתה.
פנית לסניף בקניון השרון , הזמנתי לי את הדגם שאני רוצה ושילמתי ממיטב כספי :470 ש"ח !!!!!
כמו שהזכרתי אני בתחילת ההריון ולאחר נעילה של כמה זמן , הרצועה בנעל שליד הבוהן ברגל נשלפה ממקומה ואני יחד עם הנעל עפתי .
נפלתי על הצד ומרוב בהלה הלכתי ישר לרופא לבצע מוניטור שלא קרה לי דבר.
למזלי הרבה , הדבר הסתיים רק בנעל הרוסה מאוד ולא קרה לי שום נזק .מזל.
פניתי לסניף וסיפרתי את אשר קרה לי ואמרתי למוכרנית שאני לא מוכנה לתקן אלא לקבל נעל חדשה , רכשתי ממקום מכובד , קניון , רשת שמכבדת את עצמה ואני רוצה נעל חדשה .לא מסתפת בתיקון . אמרה שתבדוק ותראה ...לקחה פרטים שלי .
פניתי לאחר כמה ימים למנהל השירות לקוחות שמו אלי או אבי אם אינני טועה ובמילים אלה אמר לי : "צר לי מאוד שכך קרה לך , זה לא משנה , לחברה יש תקנון והריון שלך לא משנה אותו . אין החלפה לנעל חדשה !"
כעסתי מאוד כי אני מרגישה מרומה , למכור נעל ב 470 ש"ח הם יודעים, ולעשות עצמם כרשת מכובדת הם יודעים ..אבל לתת שירות מקצועי ולהחליף נעל הם לא יודעים ומראים את עצמם כחסרי צלם אנוש .
אני כועסת מאוד ורוצה את החלפת הנעל .
שירלי
|
יכל היה להיות גרוע יותר !!!!! |
סוג הנזק : |
|
|
|
|